Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wysyłce złego produktu przez sprzedającego napisałem krotka wiadomość aby moc wymienić towar na poprawny. Po pierwszej wiadomości, dograłem sposób wysyłki zwrotnej i warunki wysyłki poprawnego towaru. Po drugiej wiadomości do sprzedającego, która jak się okazało zostala zablokowana przez chatbot nie otrzymałem danego zwrotu przez brak informacji do sprzedającego co jest zrozumiałe przez co straciłem parę dni. Proszę mi odpowiedzieć dlaczego chatbot włącza się w korespondencje między sprzedającym i kupującym niejako wybierając co ma a co nie zostać wysłane? Na jakich zasadach i regulaminie jest taki zapis o wyborze wiadomości wychodzących i przychodzących pomiędzy stronamin
@Boro989 przykro mi, ale Allinę może wyłączyć sprzedający - tutaj artykuł na ten temat. Natomiast każdy otrzymuje komunikat, czy mimo wiadomości od Alliny, wiadomość do sprzedającego ma zostać wysłana, gdy klikniesz "tak" sprzedający otrzyma Twoją wiadomość. Finalnie to Ty wybierasz czy podpowiedź Alliny rozwiązała problem, czy wiadomość ma zostać przesłana.
Dzień dobry , a w jakim celu muszę potwierdzać czy chce wysłać czy nie dla tej Aliny??? Jak nie zechcę to nie wyślę! Natomiast ona utrudnia konwersację ze sprzedającym! Zabiera czas! Już nie wspomnę o ograniczeniach aplikacji i niemożności kliknięcia tak!!! To jakiś absurd ta Pani odpowiedź podobnie jak obecność chabota !!! Proponuję przemyśleć odpowiedź zanim się ją napisze!