Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zakupiłam u Państwa dwa towary w cenie powyżej 40 zł, nie wiem dlaczego przyjęlo mi płatość tylko za jeden i policzyło za przesyłkę, a ja mam smart. Napisałam w tej sprawie do allegro. Chyba, że Państwo mogą mnie poinformować, jak zapłacić, aby skorzystać z usługi smart.
Pozdrawiam
LaCocinella
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup. Sprzedawca zwróci całą wpłatę.
Po anulowaniu zakupu włóż do koszyka te dwa przedmioty, sprawdź przedtem w Szczegółach dostawy na aukcji, czy wysyłka obu jest oznaczona ikoną Smart i kliknij Podsumowanie. Zobaczysz wtedy, czy koszt wysyłki zostanie naliczony, jeśli nie, kliknij Kupuję i Płacę.
@LaCocinella SMART musi jeszcze sprzedający udostępniać !!!