anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart - wiele produktów u sprzedawcy, płatna przesyłka

MAMY ROZWIĄZANIE!
rys12
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Jestem posiadaczem Smart. Mam w koszyku produkty za przeszło 100 zł u jednego sprzedawcy, który też jest Smart.

Ku mojemu zdziwieniu przy płatności dochodzi koszt wysyłki od 64zł , aż do 330zł.

I moje pytanie , czy jest to jakiś błąd systemowy czy poprostu nie do końca rozumiem program Smart?

Pozdrawiam i proszę o pomoc

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

@rys12 Smart nie jest na wszystko . Sprzedający musi  jeszcze te artykuły udostępniać w Smart!

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@rys12 Sprawdź, czy w każdej ofercie z kupowanym towarem jest ikona Smart przy tej samej, wybranej przez Ciebie formie dostawy. Smart nie zadziała, jeśli łączny koszt wysyłki przekroczy 40 zł. Zrób próbę, dodawaj do koszyka po jednym produkcie i sprawdzaj, w którym momencie Smart zniknie. Możesz rozłożyć zakup na dwa koszyki, aby zachować Smart.

Bez numerów ofert trudno stwierdzić, w czym leży problem. Jeśli to jednakowe produkty, sprzedawca mógł tak ustawić cenniki, że dochodzi do sumowania kosztów przesyłki, a to też wyłączy Smart po przekroczeniu pewnej kwoty.

oznacz moderatorów