anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart

JUNIORCZY
#1 Nowicjusz#

Witam, mam problem z allegro Smart, mianowicie chodzi o to że, na laptopie bez problemu mam a na aplikacji mobilnej niestety nie z góry dziękuję

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pinsplash
#21 Demiurg#

@JUNIORCZY używasz tego samego konta i tu i tu?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@JUNIORCZY Najlepszym sposobem będzie usunięcie danych aplikacji (w ustawieniach telefonu) i ponowne zalogowanie się do niej.

PS Tak z ciekawości - masz zainstalowaną na telefonie najnowszą wersję apki?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów