anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart

Client:110650472
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry 

W dniu wczorajszym przy finalizacji zakupów kupiłem również allegro smart

Usluga nie została aktywowana a przy dzisiejszych zakupach mimo smarta u sprzdawcy zapłaciłem za przesyłkę 

Proszę o rozwiązanie problemu 

 

Pozdrawiam 

Bartek

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:110650472 kupowałeś z właściwego konta ofertę oznaczoną smart za określoną cenę i metodę dostawy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:110650472 Masz aktywny to tu widać:https://allegro.pl/smart

albo nie kupiłeś albo na innym koncie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110650472 Płatność została anulowana, więc nie aktywowałeś usługi Allegro Smart! Możesz ponowić teraz próbę jej wykupienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów