Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety ten smartwatch od ostatniego razu dalej nie działa.. Co jakiś czas znika godzina z ekranu i trzeba ponownie ustawiać czas.. Chcę zwrócić produkt i odzyskać pieniądze.. Na dodatek aplikacja do zegarka jest fatalna ponieważ usuwa wszystkie zebrane informacje.. Parowanie z filmiku na yt nie pomogło.. Tyle pieniędzy wydane w błoto, maksymalne użytkowanie tego smartwatcha nawet miesiąca nie wyniosło..
Zamknęłam dyskusje ze sprzedającym, bo myślała, że zadziała niestety.. I nie da się ponownie napisać..
@Client:92117994 dyskusja nie ma tu nic do rzeczy !!!
Zakup od firmy, napisz maila że z powodu drugiej reklamacji z tytułu rękojmi odstępujesz od umowy, spakuj zegarek, dołącz pismo reklamacyjne, zachowaj kopię i potwierdzenia a w razie problemów udaj się z tym do rzecznika konsumenta !!!
A na przyszłość kupuj coś porządnego 😉 ja mam Garmina i to kolejnego i nigdy nie było z nimi problemów 🙂