anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smartwatch nie działa a do sprzedającego nie mam już możliwości napisania

Client:92117994
#1 Nowicjusz#

Niestety ten smartwatch od ostatniego razu dalej nie działa.. Co jakiś czas znika godzina z ekranu i trzeba ponownie ustawiać czas.. Chcę zwrócić produkt i odzyskać pieniądze.. Na dodatek aplikacja do zegarka jest fatalna ponieważ usuwa wszystkie zebrane informacje.. Parowanie z filmiku na yt nie pomogło.. Tyle pieniędzy wydane w błoto, maksymalne użytkowanie tego smartwatcha nawet miesiąca nie wyniosło..

Zamknęłam dyskusje ze sprzedającym, bo myślała, że zadziała niestety.. I nie da się ponownie napisać..

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:92117994 dyskusja nie ma tu nic do rzeczy !!!

Zakup od firmy, napisz maila że z powodu drugiej reklamacji z tytułu rękojmi odstępujesz od umowy, spakuj zegarek, dołącz pismo reklamacyjne, zachowaj kopię i potwierdzenia a w razie problemów udaj się z tym do rzecznika konsumenta !!!

A na przyszłość kupuj coś porządnego 😉 ja mam Garmina i to kolejnego i nigdy nie było z nimi problemów 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów