anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spłata rat

GRIZ_LEE_XY
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmioty na raty i nie mam pojęcia jak zacząć spłacanie... Miałem dostać zestawienie i nr.konta do przelewu w dniu 05.05.2020 i nic nie dostałem. Mam obawy, że zostanę obciążony dodatkowymi kosztami za nie terminową spłatę. Gdzie mogę to załatwić? Jakiś nr.tel lub e-mail? Dziękuje?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Masz umowę z bankiem, skontaktuj się i zapytaj. Tuż przed spłatą pierwszej raty powinieneś otrzymać SMS z numerem konta i kwotą, ale mimo to powinieneś mieć harmonogram spłat i wszystkie dane - kontaktuj się z bankiem, a jeśli nie wiesz jak, zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@GRIZ_LEE_XY nie napisałeś jakie raty i w jakim banku ?

Informacji o Produkcie udziela:

a) Allegro - poprzez formularz kontaktowy Allegro: https://na.allegro.pl/raty-formularz-kontaktowy,

b) w zakresie usługi Rat Od.nowa i Limitu odnawialnego Biuro Obsługi Klienta Banku BNP Paribas S.A. pod numer telefonu +48 503 221 521 dla połączeń krajowych i z zagranicy (opłata za połączenie wg cennika operatora),

c) w zakresie usługi Raty PayU Biuro Obsługi Klienta PayU pod adresem: raty@payu.pl.

________
Κώστας
oznacz moderatorów