anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający anulował zamówienie i nie zwrócił środków

szymon1509
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

W dniu 07.09.2023 dokonałem zakupu przez allegro i od razu go opłaciłem. 

Poniżej dane zamówienia. Sprzedający Greenonebattery; napierw przysłałjakiś numer przewozowy, że przesyłka niby w drodze, potem, kiedy monitowałem (Wszystko przez waszą platformę) napisał, że za 15 dni (było to 17 dni temu) dostanę a potem anulował zamówienie i nie oddał mi pieniędzy. Przy tej wymianie korespondencji jest link do was na wypadek braku zwrotu środków, ale kiedy w niego wchodze pojawia się (od Allegro???) informacja, że nie mogę nic zrobić, bo zamówienie jest anulowane.

 

Zgłaszam oszustwo tą drogą i czekam na pilne stanowisko allegro a w przypadku braku zwrotu, zgłaszam sprawę, sprzedającego oraz allegro na policję

 

Z poważaniem

-mp-

Bateria do laptopa CLEVO L140BAT-4
(14007148844)

 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Co oznacza ze nie możesz zrobić "nic", napisz tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

oszustwo to możesz zgłosić na policji z art 286kk,
nie nazywaj kogoś oszustem na forum publicznym, jeśli nie masz prawomocnego wyroku potwierdzającego że to oszust bo jak się dowie to cię pozwie i zapłacisz odszkodowanie,
od zgłaszania problemów z zamówieniem jest przycisk dyskusji

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @szymon1509! Przykro mi, że doszło do takiej sytuacji. Wyjaśnię, że sprzedający nie może anulować Twojego zamówienia, problem z założeniem dyskusji wynikał tego, że złożyłeś dwa zamówienia u tego sprzedającego, jedno anulowałeś (nr 00e50b50-4da4-11ee-b099-f150ea6110c8) i to właśnie do tego zamówienia próbowałeś otworzyć dyskusję.
Niemniej dyskusja została już przez nas otwarta (dotyczy zamówienia nr 30c164e0-4da4-11ee-b099-f150ea6110c8), sprzedający powinien się wypowiedzieć w ciągu 24h, jeśli tego nie zrobi, poproś nas o pomoc w dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

szymon1509
#7 Wielbiciel#

Zgadza się. Nie zmienia to faktu, że sprzedający robi mnie w bambuko. Przyjął pieniądze, przysłał trefną informację o tym, że coś jest "on truck" i nabrał wody w usta. Kiedy go via allegro zapytałem co z zamówieniem, odpisał sprawdzaj sobie za 15 dni (mega pro klient odpowiedź), dzisiaj jest 17 dni i ani informacji, ani towaru a w to miejsce dyskusja czy i jak kogoś mogę nazwać.

Pomyłka z mojej strony jest taka, że faktycznie sam anulowałem pierwsze zamówienie.

 

Faktem zaś jest, że jeżeli ktoś deklaruje termin 2 tygodnie a potem znowu dwa i nie ma ani towaru ani pieniędzy, to taki ktoś jest kłamcą a podążą w stronę oszustwa. Allegro taka bardzo chwali się ocenami i że dokłada starań, by było jak najbezpieczniej, to hmmm jakoś słabo te oceny wypadają.

 

Podpowiedzi bootów wypadają jeszcze słabiej, bo to pachnie spychologią na kogoś kto nie istnieje.

 

Co najważniejsze bateria jest mi potrzebna, za chwile padnie mi laptop i najgorsze co zdarzyć się może, jeżeli allegro "załatwi" mi zwrot pieniędzy zamiast szybkiej dostawy, tego za co zapłaciłem. 

Zakupy tu mają być bezpieczne, szybkie i przyjemne, tym czasem kosztują utratę czasu i stres i odsyłanie od Annasza do Kajfasza do jednego linku do drugiego boota, robota.

A ja kupiłem i od razu zapłaciłęm, a jak te prwidła handlowe brzmi? Klient nasz Pan? Płacę, więć wymagam? Wydaje mi się, że jednak tak. Chyba, że kupił, zapłacił, niech się teraz buja i tłumaczy, że nie jest wielbłądem.

 

Ja jestem wkurzony, poirytowany, tym, że tracę czas. 

Proszę zadziałać, tak by towar był ASAP. 

Za pogawędki o niczym dziękuję za zwrócenie uwagi na mój błąd też dziękuję, teraz do dzieła mistrzowie Handlu.

 

 

oznacz moderatorów