anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający chce wymienić towar

Client:33610231
#7 Wielbiciel#

Kupiłem od firmy ładowarkę samochodową, dotarła do mnie ale droższa od razu zgłosilem sprzedającemu. Sprzedający chce żebym ją odesłał i po odbiorze wyśle mi moje zamówienie, sprzedający ma dużo negatywnych opinii w kwestii wysyłki towarów, błędów w wysyłce,zaproponowałem żeby wysłali moje zamówienie kurierem który odbierze zwrot, ale sprzedający się upiera przy swojej wersji. Co mogę ,czy muszę zrobić żeby załatwić tą sprawę.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:33610231 nie musisz , napisz mu gdzie i kiedy zwrot czeka na odbiór .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:33610231 Tak, musisz odesłać przedmiot reklamowany, wtedy sprzedawca dośle Ci to, co zamówiłeś. Jednocześnie sprzedawca ma obowiązek oddać Ci koszt odesłania towaru do wymiany - oczywiście towar właściwy wysyła na swój koszt.

Jeżeli będzie jakikolwiek problem, otworzysz spór i poprosisz tam o pomoc Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 to nie jest reklamacja tylko uczciwe podejście kupujacego .LOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

SROOOOOOLLLLLLLLL

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:33610231  Jeśli jesteś niezadowolony z lepszej, droższej ładowarki to  odsyłasz. Możesz zażądać  wysłania  właściwej  ładowarki,  albo  zwrotu  zapłaconej kwoty plus  ewentualny koszt przesyłki zwrotnej.

Oczywiście musisz się  zdecydować  czy  złożyłeś reklamację  czy  odstępujesz od zawartej umowy  przed upływem 14 dni.

Po  otrzymaniu pieniędzy możesz kupić  u tego samego lub innego sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Client:33610231
#7 Wielbiciel#

Ładowarka mi odpowiada,ale chcę uczciwie to załatwić bo zapłaciłem za tańszą. Niestety sprzedawca ma dużo negatywnych opinii, obawiam się że jak odeślę towar to na moje zamowienie się nie doczekam.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:33610231  Pochwalam takie podejście.

Poproś  sprzedającego o numer konta  żeby  zrobić  dopłatę  za  różnicę cen  i  to wszystko.  Jest możliwe że  sprzedawca nie będzie chciał  w takiej sytuacji dopłaty, ale  musisz  najpierw mu  dopłatę zaproponować.

Faktycznie odsyłanie  przedmiotu  lub  składanie reklamacji  w  takiej sytuacji  jest  trochę nadgorliwe.  Koszty  przesyłek też się  przecież liczą.  Ale odesłanie jest rozwiązaniem formalnie uzasadnionym i całkowicie legalnym.

Możliwe  jest też, ze w przyszłości będziesz chciał  złożyć  reklamację  gwarancyjną  i okaże  się  że  masz inny model  ładowarki niż kupiłeś.  Sprawdź co masz napisane  na paragonie - fakturze.
Musisz sam zdecydować  jaką metodę  wybierzesz.

 

oznacz moderatorów

Client:33610231
#7 Wielbiciel#

Gdybym potrzebował taką ładowarkę to bym taką zamówił, i jeszcze mam prosić niesolidnego sprzedawcę żebym mógł mu doplacic? To on ma się starać nie ja. 

oznacz moderatorów