Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupiłam produkty u sprzedającego [edycja] dnia 20 marca br. i cisza. Po próbie kontaktu, zero odpowiedzi. Minęły już dwa tygodnie i chcę wiedzieć, czy zamówione i opłacone produkty zostaną do mnie wysłane. Jeżeli nie to chętnie przyjmę moje pieniądze i zrobię te zakupy u innego sprzedawcy. Na pytania wysłane do [edycja] - brak odpowiedzi.
Próbowałaś dzwonić do sprzedawcy? Teraz w dobie koronawirusa może dojść do nieprzewidywalnych okoliczności, np. kwarantanny, pobytu w szpitalu... Sprawdzałaś, czy sprzedający regularnie loguje się do serwisu? Jeśli tak jest, a przebywa np. na kwarantannie, powinien przeprosić za zwłokę i wyjaśnić sprawę.
Jeśli sprzedający nie odpowiada, możesz założyć spór, w którym uczestniczy także Allegro: Spór Allegro
Jeśli sprzedający się nie zgłosi i nie wyśle towaru, wówczas sprawę zgłoś na policję, po czym możesz ubiegać się o rekompensatę z POK. Tutaj masz wszelkie niezbędne informacje oraz ramy czasowe 🙂 Program Ochrony Kupujących
Powodzenia 🙂
Dziękuję za odpowiedź