anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający [edycja] nie wysyła towaru i nie odpowiada na wiadomości

materia1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, kupiłam produkty u sprzedającego [edycja] dnia 20 marca br. i cisza. Po próbie kontaktu, zero odpowiedzi. Minęły już dwa tygodnie i chcę wiedzieć, czy zamówione i opłacone produkty zostaną do mnie wysłane. Jeżeli nie to chętnie przyjmę moje pieniądze i zrobię te zakupy u innego sprzedawcy. Na pytania wysłane do [edycja] - brak odpowiedzi.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@materia1 

Próbowałaś dzwonić do sprzedawcy? Teraz w dobie koronawirusa może dojść do nieprzewidywalnych okoliczności, np. kwarantanny, pobytu w szpitalu... Sprawdzałaś, czy sprzedający regularnie loguje się do serwisu? Jeśli tak jest, a przebywa np. na kwarantannie, powinien przeprosić za zwłokę i wyjaśnić sprawę.

Jeśli sprzedający nie odpowiada, możesz założyć spór, w którym uczestniczy także Allegro: Spór Allegro 

Jeśli sprzedający się nie zgłosi i nie wyśle towaru, wówczas sprawę zgłoś na policję, po czym możesz ubiegać się o rekompensatę z POK. Tutaj masz wszelkie niezbędne informacje oraz ramy czasowe 🙂 Program Ochrony Kupujących 

Powodzenia 🙂

Wiola
oznacz moderatorów

materia1
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów