anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedający jest arogancki i nie uznaje swojego niedbalstwa

januszwaliszesk
#9 Pomysłodawca#

witam zakupiłem 5.09.2023- Matryce LED 17,3 " 1600 x 900 B173RW01 V.4 Mimozka26 o godzinie 21,43 przesyłka przyszła ale matryca była uszkodzona karton cały, sprzedający w niedbały sposób źle zabezpieczył matryce i po mojej interwencji ze sprzedającym nie było porozumienia stwierdził z początku ze poda mi namiary adresu na odsyłkę ale się wycofał i stwierdził ze uszkodzenie matrycy było po mojej stronie logicznie myśląc jak miałem to uszkodzić jeśli zrobiłem zakup i wydałem 80zl i po odebraniu z paczkomatu paczkę otwierałem w domu i mam na to czterech świadków jak wykładała po zdjęciu foli bąbelkowej której było za mało i bez żadnego usztywnienia matrycy, sprzedający zażyczył sobie filmik z uszkodzonym sprzętem i odpisał ze pomyśli i da do piątku decyzje w sprawie reklamacji, ponownie jako pierwszy napisałem o kontakt i sprzedający stwierdził ze nie uzna szkody bo nie zrzekłem się roszczeń na rzecz nadawcy!!!! To jest ostatni wpis zamieszczony podczas otwartej dyskusji, sprzedającego!!!.
koro pisze pan ewidentnie ze paczka była uszkodzona to czemu odebrał ja pan z paczkomatu? dwa matryca bytla wysłana sprawna. i tyle. i prosze isc na prokurature a nawet do sądu. prawda jest taka ze coraz bardziej gubi sie pan w tym co pisze.
tak pamietam panskie polaczenia o 7 rano..... dlatego nr jest zablokowany

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@januszwaliszesk masz protokół szkody ? jak nie to będzie że sam uszkodziłeś 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@januszwaliszesk jak zakupiłes od osoby prywatnej to cyt prawo niebezpieczeństwo zniszczenia lub utraty rzeczy przechodzi na kupującego w momencie wydania rzeczy przewoźnikowi przez sprzedającego, ergo reklamujesz sobie u przewoźnika ty i jak przewoźnik potwierdzi złe spakowanie na papierze z odmową uznania reklamacji to wtedy dopiero wystepujesz z roszczeniem do sprzedającego. Masz 7 dni na wniesienie reklamacji i protokołu szkody do przewoźnika potem nawet nie dostaniesz papieru o złym spakowaniu tylko info, że reklamacja odrzucona bo wniesiona po terminie, więc działaj.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@januszwaliszesk Widzisz naśmiewają się tu sprzedajacy z takich jak My kupujących ale masz 7dni na zgłoszenie protokołu szkody u przewoźnika, domyślam się że to zakup od prywatnego sprzedającego a On nie odpowiada za przewoźnika. Oczywiście że sprzedajacy nie może wysłać uszkodzonego ale udowodnienie to jednie protokół od razu przy odbiorze, po takim czasie to trudne, ale jak masz dowody rozmowy to możesz otworzyć dyskusję.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 dobrze się czujesz? Bo widzisz coś czego nie ma, kto i gdzie się naśmiewa z kogo? 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@januszwaliszesk Nikt się z Ciebie nie naśmiewa, tylko tłumaczą Ci na czym to polega > u LFA nie ma innych tekstów jak tylko > zaczynaj dyskusję (awanturę) > nawet jak to nie ma sensu > on nie może żyć jak nie podpuści kilku osób dziennie do awantur, nawet jak nie ma całkowicie racji

Jego wpis kończy się w połowie > nie wyjaśni dokładnie jak postąpić tylko od razu zaczynaj awanturę.

oznacz moderatorów