Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W zeszłym tygodniu, według zadeklarowanemu przez sprzedającego terminowi dostawy, powinnam otrzymać zamówienie. Nie otrzymałam żadnych informacji o nim poza potwierdzeniem zapłaty i prośby o wystawienie 5 gwiazdek. A sama oferta sprzedaży została wycofana następnego dnia po złożeniu mojego zamówienia (mimo dużej dostępności).
Napisałam dziś do sprzedającego, który poinformował mnie, że gdy mieli wysyłać do mnie paczkę okazało się, że ich magazyn został zalany i krzesła, które zamówiłam nie nadają się do wysyłki (XD), poprosiłam o zwrot pieniędzy, a oni odpisali żebym anulowała zamówienie lub doskonała zwrotu.
Moje pytanie brzmi czy oni jako sprzedający mogą anulować zamówienie i zwrócić pieniądze czy to wiąże się z jakimiś konsekwencjami dla nich?
Bo ja anulując lub robiąc zwrot takjaby pokazuje, że wina leży po mojej stronie, a nie ich. Również po anulowaniu zamówienia nie mam możliwości wystawienia adekwatnej opinii o ich sklepie. A robiąc zwrot deklaruje się do odesłania zamówienia, którego nawet nie dostałam.
Próbowałam rozpocząć dyskusję z powodu nie otrzymania przesyłki ale pojawia się taki komunikat jak na zdjęciu . (Komunikat ten pokazuje się 22.01.25)
@Client:46091405 Ale na czym polega problem? Jeśli nie mają towaru z przyczyn losowych to go nie wyślą. Po prostu anuluj zamówienie, i ułatwisz wszystkim życie. Anulowanie nie jest żadną "winą", i nikt Ci nic nie zrobi 🐭
@Client:46091405 sprzedający, może Ci normalnie zwrócić wpłatę i jest to jednoznaczne z anulowaniem zamówienia, a Ty nawet jak zrobisz zwrot, to komentarz i tak można wystawić, tylko nie wiem po co, jak komuś zalało magazyn i przeprosił za zaistniałą sytuację
Dyskusję powinno się dać otworzyć wg regulaminu Alelgro 2godz. po zakupie ale często jest blokowana do chwili czasu dostawy, szczególnie te z Chin, Ty jako kupujący niczego nie musisz i nie powinnaś anulować w takiej sytuacji, jeśli sprzedajacy nie posiada towaru to normalnie zwraca Ci śrdoki i już. Napisz tu o poproś o otwarcie dyskusji, jakby nie szlo z tym zakupem to wpis taki który pozwoli na kontakt: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@LEW433 każda twoja rada jest głupsza od poprzedniej. Po co kupująca ma otwierać dyskusję, i co niby ma w ten sposób uzyskać? Skoro sprzedawcę spotkało nieszczęście w postaci zalania magazynu i zniszczenia towaru, to oczywiście należy go dodatkowo pognębić koniecznością odpowiadania na bezsensowne pytania, a docelowo pewnie negatywnym komentarzem? Normalnie, ręce i nogi opadają...
Masz rację każda twoja rada jest coraz głubsza, odnieś się do pytania pytającego na forum a nie do Mnie, dobrze jakbyś przeczytał o co chodzi pytającemu i czego oczekuje a nie to co Ja odpisałem, ale czy ty tu wchodzisz żeby pomóc? nie ty wchodzisz żeby odnieś się do mojego wpisu.
@LEW433 Stanowczo przeceniasz znaczenie swojej obecności tutaj. Ale gdybyś zechciał poczytać, a nie tylko pisać, to byś załapał, że udzieliłem kupującej porady znacznie wcześniej w tym samym wątku
@LEW433 ale po co ma otwierać dyskusję z powodu nie otrzymania przesyłki, skoro wie dlaczego przesyłka nie została nadana, widzisz tu jakiś sens🤔
Mnie pytasz, zapytaj pytającego, wy czytacie o co pyta pytający? prosi o to to mu daje ścieżkę jak to zrobić ,a co zrobi to jego sprawa. Pytaj jego nie Mnie.
@LEW433 no więc cytuje pytanie: "Moje pytanie brzmi czy oni jako sprzedający mogą anulować zamówienie i zwrócić pieniądze czy to wiąże się z jakimiś konsekwencjami dla nich?" padły dwie odpowiedzi, ale Ty dalej z tymi swoimi dyskusjami
@LEW433 Pisanie o sobie w środku zdania "Mnie", "Ja" itp. przy jednoczesnym zwracaniu się do interlokutora "twoja", "ty" itp. świadczy m.in. o niespotykanie wysokim ego autora. Gorzej, jeśli wysokość ego jest nieproporcjonalnie wyższa od posiadanej wartości IQ.
A stopniowanie przymiotnika "głupia" to wg Ciebie będzie "głubia", głubsza", "najgłubsza"? Fajnie! 🤣
Za Jeremim Przyborą tylko za słowo piosenka trzeba podstawić dyskusja
Piosenka jest dobra na wszystko
Piosenka na drogę za śliską
Piosenka na stopę za niską
Piosenka podniesie Ci ją
@Client:46091405 jeśli mu magazyn zalało to nic nie poradzisz on ma teraz masę szkód i chce odzyskać chociaż ta prowizję ze sprzedaży dlatego prosi by kupujący anulował zamówienie. Nie wiem za ile te krzesła ale w przypadku zdarzeń losowych to każda kasa co do niego wróci może pozwoli mu zachować płynność finansową bo raczej wątpię by miał ubezpieczenie. Skoro ściągnął ofertę z dużą ilością kupionych i dostępnością to logicznie można domniemać że jednak coś się stało bo nie zdejmuje się dobrze wypozycjonowanej oferty bo po ponownym wystawieniu będzie nisko w wynikach wyszukiwania czyli da małą sprzedaż
@Client:46091405 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy sprawa.