Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam na allegro 2 krzesła (zwykle, żaden custom), jednak nie przypadły mi do gustu i po kilku dniach odesłałam je do sprzedającego. Sprzedający nie chce przyjąć zwrotu (bo zakup był na fv) i obecnie nie mam ani swoich pieniędzy, ani krzeseł. Każda próba kontaktu ze sprzedającym jest uznawana jako jego „nękanie”. Co mam zrobić w takiej sytuacji?? Chciałam polubownie, ale z gościem nie ma rozmowy.
@astrumreklama widzę, że prowadziłaś dyskusję ze sprzedającym, która już raz została zamknięta i teraz ponownie ją zamknęłaś. Czy chcesz, abyśmy ponownie ją otworzyli? Możesz w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro, ale nie zamykaj proszę od razu dyskusji. Zamknij ją, dopiero gdy dojdziecie do porozumienia ze sprzedającym.
@la_nika "Zamknij ją, dopiero gdy dojdziecie do porozumienia ze sprzedającym. "
Kilka godzin temu pisałaś mi "Dodam, że zgoda na odstąpienie od umowy po terminie, to decyzja sprzedającego, takie sytuacje są dosyć wyjątkowe."
"...obowiązuje ustawa o prawach konsumenta, czyli możesz odmówić zwrotu po terminie."
i po części odebralem to tak, że zamieszanie z nieuzyskanym zwrotem prowizji to moja wina
Teraz kupującej która zakupiła sobie krzesła na FV radzisz by "nękała" sprzedającego dyskusją a nawet nie zainteresowalas sie czy kupująca ma w ogole prawo do zwrotu
Wpisalem w google Astrum reklama, pojawiła sie strona, skopiowalem nip, wkleilem i z krsu wychodzi, że to SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z Warszawy, reszta danych tez jest
Masz dostep do danych konta, wystarczy porownac i nawet pytać nie musisz czy zakup był na JDG niezwiązany z działalnością.
Po co takie rady o dyskusji? Jeśli to faktycznie spółka z o.o. to napisz kobiecie konkretnie, że nie przysługuje jej prawo do zwrotu i powinna sobie odebrac krzesła bo sprzedający naliczy jej opłate za magazynowanie.
Ponadto gdyby kupująca próbowała sie mścić np negatywem to tez powinna być ustawiona do pionu przez allegro i komentarz usunięty.
To trzeba było na fakturę nie brać zakup na jdg związany z działalnością a teraz się zastanów w jakiej pracy przez caly czas na tylku nie usiądziesz
@astrumreklama Po co zamykasz dyskusję skoro sprawa nie jest rozwiązana, oznacz ja jako nierozwiązana, tak jak jest w rzeczywistości. zakup na fv nie oznacza że jest związany z działalnością.
@LEW433 Jeśli to ta firma https://krs-pobierz.pl/astrum-reklama-i790 to nie ma znaczenia czy związany z działalnością czy nie
Zwrot towaru zakupionego na firmę dotyczy wyłącznie jednoosobowych działalności gospodarczych, które wpisane zostały do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Prawo do zwrotu towarów zakupionych na firmę nie dotyczy więc spółek i innych form organizacji przedsiębiorstw.
@Client:80340374 dziękuję za porady, jak wykonywać moją pracę.
Kupująca odesłała krzesła, obecnie nie ma ani krzeseł, ani zwrotu, należy to wyjaśnić, a jeśli nie może porozumieć się ze sprzedającym, to powinna skorzystać z dyskusji.
Sprzedający w takiej sytuacji, może odmówić przyjęcia zwrotu, ale powinni uzgodnić co zrobić z odesłanym zamówieniem.
Wiadomość w dyskusji nie jest nękaniem, nie wiem też na jakiej podstawie zakładasz, że kupująca wystawi negatywa i że będziemy kogokolwiek "ustawiać do pionu".
"obecnie nie ma ani krzeseł, ani zwrotu"
To bardzo proste - wystarczy, że kupująca pojedzie odebrać swoją własność lub przyśle jakiegoś kuriera po odbiór.