Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Dnia 22.06 dokonałem zakupu i po paru minutach anulowałem zamówienie. Po 14 dniach nadal nie otrzymałem zwrotu środków więc napisałem do sprzedającego. Poinoformował mnie że się zagapił i jak najszybciej nadrobi zaległości. Po 21 dniach zwrotu środków nadal nie otrzymałem więc skontaktowałem się z allegro przez allegro pomoc. Allegro wysłało kilka ostrzeżeń sprzedawcy jednak zwrotu środków nadal brak. Zmęczony całą sytuacją próbuję złożyć wniosek w POK, jednak gdy klikam *złóż wniosek* wyświetla mi się komunikat że mam zmniejszyć kwotę wnioskowanej wpłaty. Zakup dokonany z tego konta, płaciłem blikiem. Czy moge prosić o pomoc? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pozdrawiam
@Client:78687126 Niczego nie musisz zmniejszać, jeśli wnioskujesz o kwotę zapłaconą + koszt wysyłki, o ile płaciłeś przez Allegro Finanse i sprzedawca nic Ci nie oddał. Jeżeli wpisałeś kwotę większą, wtedy tak. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... i domagaj się wyjaśnienia. Napisz tu potem, co Ci odpowiedziano.
A wpisujesz kwotę jaką zapłaciłeś czy inna?? Spróbuj o jak najmniejszą np. grosz, oczywiście kwota powinna być taka sama jaką zapłaciłeś.
@Client:78687126 czy we wniosku o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących wpisujesz dokładną kwotę wpłaty (tj. 73,03 zł)? Jeśli tak, to czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu ze wspomnianym przez Ciebie komunikatem i kwotą, którą wpisujesz?
@Client:78687126 dziękuję za zrzut! Sprawdź proszę skrzynkę e-mailową, przekazałam sprawę do koleżanki zajmującej się Programem Ochrony Kupujących, odpisz proszę na jej wiadomość, a na pewno pomoże rozwiązać ten problem 🙂