anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie dostał sprzętu.

Client:118695869
#7 Wielbiciel#

Mam taką sytuację że odesłałem telefon na reklamację, zapakowany i zabezpieczony. Sprzedający tydzień po odebraniu paczki powiedział że przyjechała pusta i w środku nie było telefonu. Co mam teraz zrobić

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:118695869, czy jesteś w stanie podać numer zamówienia którego to dotyczy i czy to był zakup z konta, z którego piszesz?
Jedyny zakup telefonu jaki widzę u Ciebie jest z 29.01.2025 i w dyskusji reklamacja została odrzucona przez sprzedającego z innego powodu.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:118695869
#7 Wielbiciel#

@matt_rose Tak ale allegro kazało odesłać telefon mimo odmownej decyzji reklamacyjnej sprzedającego. I teraz są problemy z tego powodu a allegro odpisało ze nie może nic na to poradzić na ten moment. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:118695869 sprzedający z tego co widzę odrzucił reklamację, z uwagi na brak możliwości weryfikacji zgłoszonych wad. Reklamacja w takim przypadku może zostać wznowiona po otrzymaniu reklamowanego towaru przez sprzedawcę. Postaram się tu doprecyzować kilka rzeczy: 
- jako kupująca masz możliwość skorzystania z prawa rękojmi i reklamowania towaru w czasie 2 lat od zakupu. 
- możesz rościć wymiany towaru, naprawy, częściowego lub całkowitego zwrotu środków (w przypadku istotnej wady). Jeżeli jest to pierwsza reklamacja sprzedający może odrzucić Twoje roszczenie zwrotu środków i towar wymienić lub naprawić (oczywiście jeżeli uzna reklamację). Jeżeli jest to druga reklamacja i ją uzna, powinien zrealizować Twoje roszczenie. 
- jeżeli Twoim roszczeniem jest całkowity zwrot środków odesłanie towaru na reklamację leży po Twojej stronie
- sprzedający jest odpowiedzialny za wydanie decyzji reklamacyjnej w czasie 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Nie mamy wpływu na tę decyzję. 

Jak rozumiem dalsza rozmowa ze sprzedawcą toczyła się już poza dyskusją? W tym przypadku możesz poprosić o wznowienie dyskusji. Skontaktuj się z nami przez ten formularz i opisz swój problem. Pomożemy. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:118695869 poproś w dyskusji sprzedawcę o protokół szkody, musi być spisany do 7 dni od odebrania ( w przypadku braku, w plecy jest sprzedawca bo nie dopełnił obowiązku prawnego ) jak Ci podeśle musisz złożyć reklamację u przewoźnika którym wysyłałeś paczkę i czekać na decyzję 30 dni 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów