Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ze sprzedający od 07.05.2021 nie loguje sie na swoje konto nie odpowiada na wiadomości. Chciałem potwierdzenie wysyłki i nic z tego cisza to towar z Chin
@Client:88683720 W takiej sytuacji zadaj mu pytanie tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko odpowie, ma taki obowiązek, a następnego dnia możesz już tam poprosić o pomoc pracownika Allegro, który go przywoła do porządku.
Gdybyś mimo to nie otrzymał towaru lub zwrotu wpłaty, zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Client:88683720 Kolejny zadowolony klient sklepów z Chin...
Ja kupowałem 08.05 jak sprawdzałem sprzedawce wydawało sie ze wszystko jest ok 100 % pozytywnych komentarzy a potem zauwarzyłem ze sie wogule nie loguje na konto swoje po moim zakupie