Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający musi oddać wpłatę, Trzeba do niego napisać w tej sprawie. Nie chce oddać?
Dokonałam zakupu Bieżni,wpłaciłam pieniądze.Sprzedający poinformował mnie ,ze na ten moment nie ma bieżni na stanie i może być dopiero w maju lub czerwcu.Napisał ,abym odstapiła od umowy przez Allegro .mam problem ponieważ ,wszędzie przy formularzach jest tylko opcja zwrotu towaru a ja takowego nie posiadam.Nie moge się dodzwonić do sprzedajacego ,aby dogadać się na zwrot środków na moje konto.
Dziękuję za wszelkie sugestie
Trzeba było tak od razu napisać. Sprzedawca nie ma prawa przetrzymywać pieniędzy i warunkować ich oddanie wysłaniem odstąpienia od umowy w sytuacji, gdy nie ma towaru. To on nie jest stanie wywiązać się z umowy, nie Ty. Jednak wyjątkowo zrób tak;
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „przedmiot niezgodny z opisem”, lub podobny powód wskazujący na winę sprzedawcy, nie zaznaczaj, że sama rezygnujesz z zakupu, potem wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Gdy to zrobisz, sprzedawca odda Ci wpłatę przez Allegro Finanse. Gdyby robił jakieś problemy, zakładaj dyskusję, link masz podany w wiadomości z dnia wczorajszego.
Ja niestety też "kupiłem" ,zapłaciłem i po chwili napisali że nie dostępne. Poprosili aby anulowal zamówienie i wtedy zwrot kasy. Gdy po dwóch dniach nie dostałem kasy, napisalem i otrzymałem info że mają 14dni na oddanie kasy. Nie mogę założyć w tej sytuacji sporu itp. Porażka.
@aniakolinska i mają rację anulowanie to to samo co odstąpienie i sprzedawca musi oddać kasę do 14 dni 🙂 Dyskusja nic nie da to samo napisze Ci allegro jak nie dostaniesz po 14 dniach napisz poradzimy co dalej 🙂
A co z kasa za wysylke5?
@XbiancaX Opisz szerzej problem.😁
Widzę, że więcej informacji nie będzie, nie wiadomo, o co dokładnie chodzi, czy nie chce oddać, czy nie ma kontaktu, czy pisze, że oddał. Na początek zrób to;
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@aniajulka1, w temacie wpisujemy parę słów, a pytanie/problem opisujemy w treści 🙂
Mam podobną sytuację. Zamówiłam towar ok miesiąc temu, po kilku dniach sprzedający zadzwonił że towaru nie posiada i mam kliknąć na allegro rezygnacja z zakupu... Tak też zrobiłam. I od tego czasu jazda... Kasy nie ma, na maila reż raczył odpisać ze niby odda kasę. Telefonów nie odbiera. Rozpoczata dyskusja nie przynosi żadnych skutków, bo sprzedający ja zlewa, nie odpowiada, lub napisze ze sprawą rozwiązana, ale na prośbę pracownika żeby przedstawił dowód zapłaty znów nie odpowiada. I tak sobie bimbamy ta dyskusje otwarta już drugi tydzień. Sprzedającemu w ostatnich dniach komentarzy negatywnych jak to towaru nie ma a kasy nie oddał przybywa, więc jest więcej osób okradzionych. Allegro nie pomaga, za to Pan sobie dalej bezkarnie handluje...
Także zgłoszenie do allegro wcale nie gwarantuje niczego..
Mam nadzieję że Twoja sprawę uda się rozwiązać pomyslnie
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.