anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie odebrał zwrotu towaru ode mnie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sealvia
#8 Zapaleniec#

Odesłałam, zgłoszony Sprzedającemu, zwrot za pomocą Paczki W Ruchu. Sposób wysyłki był dowolny, bo to ja ponosiłam koszty zwrotu. Sprzedający paczki nie odebrał, więc wróciła z powrotem do mnie. Stwierdził, że nie odbiera paczek z żadnych punktów. Wyraźnie napisał adres do zwrotu i przyjmuje zwroty tylko pod tym adresem. Termin odesłania towaru w międzyczasie minął. Nie wiem, co dalej w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Sealvia  musisz odesłać na adres wskazany w ofercie. Po zgłoszeniu masz na odesłanie kolejne 14 dni.

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@Sealvia Dlaczego nie odesłałaś na adres zwrotu? Gdyby sprzedający wysłał ci zamówienie pod inny adres niż podałaś pewnie negatywa byś mu wystawiła. 

Każdy sprzedawca jest zobowiązany do podania adresu do zwrotów, a każdy kupujący jest zobowiązany zwrócić niechciany towar pod wskazany adres. 

oznacz moderatorów
Sealvia
#8 Zapaleniec#

@Agent051  Przecież odbieramy z paczkomatów lub kiosków, czy Żabek i nie jest to problemem. Wydaje mi się, że większość Kupujących zwraca uwagę na koszty przesyłki i wybiera najniższe, szczególnie jeśli jest to tania rzecz. Sądziłam, że skoro odsyłam na własny koszt, również mam prawo wyboru sposobu i kosztu wysyłki. Widać błędnie....

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Sealvia kupując wskazujesz sprzedawcy formę dostawy oraz aders  , przeważnie masz duży wybór . Sprzedawca również wskazuje Ci gdzie masz odesłać zwrot . W zakładce ,,zwroty ,, jest wyraźnie napisane gdzie odsyłać , a formę możesz sam wybrać  . Korzystając z oferty to akceptujesz .

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@Sealvia źle sądziłaś. Może warto czasem pomyśleć. Ty decydujesz skąd chcesz odebrać swoją przesyłkę, tak samo sprzedający ma prawo decydować dokąd odeślesz mu zwrot. Wyobraź sobie, że sprzedawca ma kilka zwrotów codziennie, każdy do innego kiosku albo paczkomatu, dowolnie wybranego przez zwracającego. Zresztą skąd pewność, że wybrałaś kiosk w pobliżu magazynu sprzedawcy?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

sprzedawca określił adres zwrotu na punkt odbioru?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Jeżeli nie minęło 14 dni to odeślij na adres wskazany przez sprzedawcę

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Sealvia Należało odesłać na adres do zwrotów podany w zakładce Zwroty. Mimo to sprzedawca został poinformowany o przesyłce zwrotnej, którą mógł odebrać, wykazując odrobinę dobrej woli. W tej sytuacji odeślij towar ponownie na adres do zwrotów. Po odstąpieniu od umowy (po pisemnej rezygnacji w ciągu 14 dni) towar należy do sprzedawcy nawet wtedy, gdy przekroczy się termin odesłania. Jeśli będzie problem ze zwrotem wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów
Sealvia
#8 Zapaleniec#

@xyz96 Dzięki za pomoc. Już dogadałam się ze Sprzedawcą i odeślę mu ponownie, na adres. Właśnie tej odrobiny dobrej woli zabrakło.... 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Sealvia mówisz o dobrej woli . Przedsiębiorca nie pracuje 8 godzin , przeważnie nie ma czasu aby biegać od punktu do punktu i zbierać zwroty , a wielu z nich ma takowych na prawdę dużo .

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Sealvia  to nie zawsze jest brak dobrej woli.

Wyobraź sobie sytuacje kiedy sprzedawca ma do odbioru 10 zwrotów i kazdy w innym punkcie: jeden w ruchu , inny na poczcie kilka kolejnych w róznych paczkomatach i okolicznych sklepach. To naprawde może byc trudne logistycznie

Stąd sprredający podają adres pod którymi są przyjmowane zwroty. Sposób zwrotu - firma kurierska/ poczta lub inny sposób jest oczywiście do wyboru kupującego.

oznacz moderatorów