Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wysłałem reklamowane buty wraz z formularzem reklamacyjnym.Sprzedawca miał 14 dni roboczych na odpowiedź, niestety na moje maile z pytaniem jak wygląda sprawa reklamowanego obuwia nie odpisuje.
@niebieskilis czyli reklamacja uznana 😄 czekaj no nowe buty lub zwrot kasy, i zapytaj o to w dyskusji, jak Cię oleje poproś o pomoc pracownika allegro wytłumaczy mu jak działa reklamacja i jakie ma obowiązki 😄
Problem w tym że sprzedawca nie odpisuje na maile, i nie wiem na czy stoję. A zaraz będzie miesiąc odkąd otrzymał buty.
@niebieskilis rozpocznij dyskusję tam ma obowiązek odpisać w 24h, może jest w szpitalu teraz to różnie bywa 😞
Zrobisz to w konkretnym zamówieniu, w zakładce Kupione. Do jednej transakcji możesz rozpocząć tylko jedną Dyskusję. Jeśli ją zakończysz, nie rozpoczniesz kolejnej dla tego samego zamówienia.
Jeśli jedna transakcja obejmowała zakup w kilku ofertach, możesz wskazać tylko tę, której dotyczy problem.
W zakładce wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję, wskaż jej powód oraz dokładnie opisz problem. Pozwoli to zarówno sprzedającemu jak i pracownikowi Allegro lepiej odnieść się do Twojego zgłoszenia i może przyspieszyć rozwiązanie sprawy.
Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij [wyślij].
Koniecznie sprawdź ramy czasowe Dyskusji. Jeśli minęło już 180 dni od zakupu, jej rozpoczęcie będzie niemożliwe.
Listę prowadzonych Dyskusji znajdziesz w zakładce Lista dyskusji.
Problem w tym,że miałem problem żebyb sie z nim skontaktować i rozpocząłem dyskusję.Jak się już odezwał i wysłał formularz reklamacyjny i wszystko co było potrzebne do reklamacji,zamknąłem dyskusję.A teraz nie zero reakcji i nie wiem czy mogę cis zrobić więcej.
@niebieskilis napisz do allegro niech otworzą dyskusję https://allegro.pl/pomoc/kontakt sprawdź czy łapiesz się na POK
https://dlakupujacych.allegro.pl/bezpieczenstwo/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania
@niebieskilis O ponowne otwarcie Dyskusji poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeśli nie przyniesie to rozwiązania problemu, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Napisałem do Alegro.Dziekuje za pomoc !