anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie posiada towaru / anulowanie zamówienia

Eoghanwch
#7 Wielbiciel#

06.07 Kupiłem produkt, którego czas wysyłki był oznaczony jako "pojutrze". Nie został on wysłany i po wysłaniu pytania do sprzedającego poinformował mnie on, że dopiero 15.07 produkt będzie na magazynie i wtedy mogą go wysłać. Zgodziłem się, żeby poczekać. Teraz sprzedający znowu napisał, że produkt będzie pod koniec lipca i oferuje mi gorsze zamienniki, albo prosi o anulowanie zamówienia.

Po pierwsze nie widzę w panelu już opcji anulowania i zakładam, że dzieje się tak po jakimś czasie automatycznie, pomimo, że towar nadal ma tylko status "zakup opłacony". Po drugie nie chcę anulować zakupu, bo zakładam, że wtedy nie będę mógł wystawić sprzedającemu negatywa.

Jak to najlepiej zrobić, żeby odzyskać pieniądze i jednocześnie ostrzec innych przed zakupami od tego sprzedawcy?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

Eoghanwch najlepiej  Rozpocznij Dyskusjęi tam domagaj się wysyłki lub zwrotu środków , po 24H poproś administratora o pomoc 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Eoghanwch Nie masz obowiązku niczego anulować, to sprzedawca nie może wywiązać się z umowy. Zażądaj mailem niezwłocznego zwrotu wpłaty, napisz, że rezygnujesz z towaru ze względu na niedotrzymanie terminu dostawy, na podstawie art 5431 Kc. Jeśli nie odda, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam pracownik Allegro go ponagli.

oznacz moderatorów