Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, czy istnieje jakiś sposób, by ścigać / karać nierzetelnych sprzedających? Już opisuję problem. W przeciągu 4 dni miałem dwa razy przypadek, że kupując towar (konkretnie elektroniczne znicze), otrzymałem towar inny, niż na "aukcji". Znicze wysyłane losowo z różnymi emblematami (wizerunek krzyża, inne). Niby to drobiazg ale mi akurat zależało na 4 takich samych zniczach. Co więcej, przy drugim zakupie wyraźnie poprosiłem Sprzedającego, by znicze były takie same. Prośba wydawała się na wyrost, bo Sprzedający nie informował o możliwości wysyłania losowych wzorów. Otrzymałem po raz kolejny różne znicze. Przy pierwszym zakupie, który zwróciłem, Sprzedający tłumaczył się problemami z dostawcą. I jestem w stanie wiele zrozumieć, ale czy tak trudno zmienić opis aukcji i poinformować kupujących o losowej wysyłce? A może należy wystawić kolejną aukcję z innym wzorem(?). Sprzedający powinni być rzetelni, w przeciwnym razie sukces Allegro i Sprzedających za pośrednictwem tego portalu szybko poleci na łeb. Ludzie którzy nie mają pojęcia o handlu, lub ewidentnie olewają kupujących, nie powinni mieć dostępu do takiej platformy handlowej. Tym razem przez nierzetelnych Sprzedających straciłem czas, mam nadzieję że nie pieniądze. Jestem na Allegro od kilkunastu lat i cenię sobie swego rodzaju parasol ochronny rozciągnięty nad kupującymi (tutaj głównie kupuję), mam nadzieję że zadziała i tym razem. Co sądzicie o tym Wy - sprzedający? Myślę, że takie przypadki (tacy ludzie) psują Wam sprzedającym biznes i kupującym nerwy.
Odpowiem pytaniem. Czy istnieje jakiś sposób by ścigać/karać nierzetelnych kupujących, którzy nie płacą za zakupy? Czy należy założyć że nie mają pojęcia o zakupach i uznać że nie powinni mieć dostępu do "takiej platformy handlowej" a może "Takiej Platformy Handlowej"?
Sądzę że sprzedawca zniczy rzetelny czy nie, nie ma wpływu na mój biznes.
I myślę, że tu się mylisz, bo jeżeli takie przypadki na Allegro będą się powtarzały, to wolumen sprzedaży tutaj spadnie. I to będzie miało wpływ na twój biznes :/.
Jak chcesz się wyżalić to załóż nowy temat.
Autor wątku WYRAŹNIE nawiązał do sprzedających.
@JERRYMAX28 A co powiesz o "kupującej", która się napracowała się klikając "kup teraz" > kupiła ok.30 przedmiotów za łączną sumę ponad 4200 zł > takich "od sasa do lasa" > rozpoczynając płatność, ale nie kończąc. Za dwa dni raczyła napisać, że rezygnuje z zakupów. Czy taka "pseudokupująca" jest ok > nie psuje nerwów sprzedawcom i uwiarygadnia kupujących?
Wszędzie sie trafiają ludzie i "berety" > Ty akurat trafiłeś na "bereta"
# Jeden woli córkę, drugi teściową, a trzeci jak mu się gwoździem w oku dłubie #
Wiem, że Kupujący też mają pogmatwane w głowach, sam mam kontakt z klientami 🙂 Sęk w tym, że skoro ktoś się zabiera za sprzedaż (jak w tym przypadku) i liczy na rozwój swojej firmy, powinien trzymać poziom usługi, obsługi sprzedaży, ect. To Sprzedający jest specjalistom, a klient... no cóż, może być matołkiem i nie znać się na sprawie, takie jego zbójeckie prawo 😉 Co nie zwalnia go oczywiście z myślenia o ile potrafi jeszcze taką funkcję wprowadzić w życie 😄 Ta "twoja" .. hmm, może ją poniosła fantazja 😉 Sprzedaż za pomocą internetu ma również swoje minusy.
Karać, karać, chłostać na rynku i kamieniami rzucać.
wrzystkich???😤
Wszystkich nie 🙂 Całe szczęście ja trafiam na takie sytuacje dosyć rzadko, bo staram się czytać ze zrozumieniem opisy i nie kupuję jak coś mi nie gra. Zdecydowana większość sprzedających trzyma poziom, a nawet potrafi pozytywnie zadziwić jakością obsługi i szybkością przesyłki. Rynek sam zweryfikuje maruderów i olewaczy. Tylko ile razy będzie musiał się naciąć kupujący na nierzetelnego sprzedawcę, by ten w końcu odpadł ze stawki 😉
@Ziolko39 @Nad_Pilica nie trafne odpowiedzi, przecież sprzedajacy wysłał tylko nie takie jakie zostały zamówione a jeżeli piszecie o licytacji na AL i nie płacenia ale także o nie wysłaniu towaru przez sprzedających bo ...cena nie pasuje powinno Allegro się tym zająć.
Zgadza się, Sprzedający wysłał towar, tyle że nie do końca taki jak w opisie. Problem polega na tym, że artykuł jest sezonowy, a dzieje się to w okresie poprzedzającym, w tym wypadku 1 listopada. Bardziej chodzi mi o to, że jeżeli bym liczył tylko na zakupy od tych sprzedających, to ląduję z ręką w nocniku. Chodzi o pewną odpowiedzialność sprzedających za swoje czyny, a nie tylko - skasować i mam wywalone co dalej. Rozzłościło mnie to tym bardziej, że zdarzyło się to 2 razy pod rząd w przeciągu 3-4 dni.
@LEW433 Co sądzicie o tym Wy - sprzedający? Myślę, że takie przypadki (tacy ludzie) psują Wam sprzedającym biznes i kupującym nerwy.
Odpowiedziałem tylko na to zapytanie. O niczym więcej nie myślałem.
A co do innych rzeczy > kupił raz > złe > to po co za 3 dni powtarzał zakup?
Powtarzał zakup u innego Sprzedającego z nadzieją, że otrzymam towar jaki oferuje, dodając nawet informację, że proszę dokładnie o taki towar jak jest wystawiony. Dodatkowa informacja w moim odczuciu bez sensu, ponieważ towar opisany i ukazany w ujęciu graficznym. Niby bez sensu, a i tak otrzymałem różne znicze, a zależało mi na takich samych, co wyraźnie napisałem. Po co więc Sprzedający wysyła "co ma" skoro otrzymał "czarno, na białym" informację? Traci mój czas. To że otrzymał inny towar niż zakupił w hurtowni to jego dramat, niech nie obarcza tym kupujących, wciskając co popadnie. Może też wystawić kolejną aukcję z innym wzorem albo NAJPROŚCIEJ - zmienić opis sprzedaży i wstawić informację, że wysyła losowo. Wówczas sprawa jest jasna, nie kupuję i po kłopocie. Ale nie, lepiej liczyć "że się uda" i postępować na krawędzi uczciwości, a w zasadzie nieuczciwie.
@JERRYMAX28 Masz prawo do komentarza, oceny sprzedającego.
Owszem, dzięki za informację 🙂
@JERRYMAX28 Tak, istnieje. Dajesz negatywa i nie kupujesz tam więcej.
@JERRYMAX28: zaraz Cię sprzedawcy tutaj zagryzą 😉
@Client:104371448 Bez przesady, normalna konwersacja, wymiana zdań, poglądów.
@JERRYMAX28 Wiesz co, no owszem, zdarza się tu dużo błędów sprzedających.
Ja Ci pokaże takie konto, poczytaj negatywne opinie i osądź sam.
https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro/oceny?recommend=false&page=1
Spojrzyj dokładnie kto jest właścicielem tego konta.
Odpowiadając na Twoje pytanie. Nie, nie martwię się sprzedażą przez, jak to Ty ująłeś, nierzetelnych sprzedawców.
Jestem bardzo ciekaw Twojej opinii na zalinkowane przeze mnie konto.