anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie ustawił sposobu zwrotu, zwleka też z nadaniem przesyłki, co teraz?

Client:107010095
#3 Debiutant#

2 dni temu zakupiłem laptop (używany) za ok. 3500zł (zakup opłacony). Po zakupie sprzedawca zaczął zwlekać z nadaniem przesyłki (miała być w pierwszym dniu roboczym). Z dyskusji z nim obawiam się że przesyłka może nie zostać wogóle nadana. Chciałem dostać zwrot pieniędzy, ale okazało się że sprzedawca nie ustawił tej możliwości. Nie można też rozpocząć dyskusji. Co mi w takim razie pozostaje? Czy w tym przypadku można ubiegać się (po 14 dniach) o program ochrony kupujących?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107010095 Kupiłeś od osoby prywatnej czy od firmy?
Allegro lokalnie czy allegro główne?

oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#
 
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107010095 Jaki był zadeklarowany termin nadania przesyłki podany w ofercie?

oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#

Mam tylko przewidywaną dostawę w punkcie

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107010095 W zakładce DOSTAWA powinna widnieć informacje o tym jaki czas na nadanie przesyłki deklaruje sprzedający.
Datę przewidywaną podaje allegro - nie sprzedający.
Jeśli termin deklarowany podany przez sprzedającego został przekroczony powinieneś otworzyć dyskusję.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#

Dziękuję bardzo za pomoc

oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#

A czy można anulować zakup, bo nie pojawia się taka możliwość?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@komis-bell to jeden z "tryków" allegro. Po zakupie, dane odnośnie deklarowanego czasu wysyłki znikają....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@pinsplash No popacz - nie wiedziałem. A teraz paczę, że faktycznie znika. Nieźle.

@Client:107010095 Generalnie przy zakupie od osoby prywatnej nie funkcjonuje coś takiego jak zwrot lub anulowanie tak jak ma to miejsce przy zakupie od firmy.
Transakcja jest wiążąca dla obu stron i zwrot może nastąpić tylko za zgodą sprzedającego.

Kiedy dokonałeś zakupu?


oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#

Jeszcze chciałbym zapytać, czy pieniądze są już u sprzedawcy, czy zostaną wysłane dopiero jak zostanie nadana przesyłka?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107010095 Mogą być na rachunku allegro lub już u sprzedawcy jeśli je wypłacił jednak allegro nie blokuje środków.
Nie martw się - allegro gwarantuje bezpieczne zakupy i prędzej czy później otrzymasz laptopa bądź pieniądze 🙂

Zacznij od dyskusji ze ssprzedajacym i jeśli to nie pomoże to poproś o pomoc pracownika allegro.

oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#

Jeszcze raz, dziękuję

oznacz moderatorów

Client:107010095
#3 Debiutant#

Prywatna, Allegro główne

oznacz moderatorów