Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem meble ogrodowe na allegro"z Chin" kupujący do dnia dzisiejszego nie wysłał towaru nie odpowiada na wiadomości a w aukcji po kilku dniach od zadania zapytania odnośnie wysylki pokazało że przesyłka została przezemnie odebran. Sprzedający zapewnił ze przesyłka zostanie wysłana i otrzymam numer przesyłki do śledzenia czego nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Konto sprzedawcy zostało zablokowane a od allegro dostałem odpowiedź że nie mogą mi zwrócić pieniędzy z allegro protect. Co mam teraz zrobić?
@arkodrz otwórz dyskusję ostatecznie otrzymasz zwrot z POK , a cały proceder przyjmij jako nauczkę na przyszłość .
Otworzyłem dyskusje dostałem odpowiedź że nie mogą zwrócić pieniędzy mimo że w aukcji było zapewnione ze jeśli nie otrzymam produktu zwrócą mi kasę. Poprosili o podanie danych do przelewu w dyskusji. Podałem wszystko poprosili sprzedającego o potwierdzenie zwrotu nie wypowiedział się w dyskusji i jego konto zostało zablokowane. Nie byłem jedyna osoba która kupiła te meble ogrodowe
@arkodrz kontynuuj dyskusję , na razie nic innego nie zrobisz .
Właśnie zamówiłem rozmowę telefoniczną od allegro na godzinę 11 zobaczymy co powiedzą na ten temat.
Ale ta dyskusja jak się odbyła, przez Allegro?
Tak wszystko odbywa się przez allegro. Kupujący do dnia dzisiejszego nawet nie wypowiedział się w dyskusji. A allegro jedyne co piszą to tylko prosza sprzedającego o wyjaśnienie sprawy bo w przeciwnym razie po 14 dniach od zakupy zwrócą mi pieniądze. Wypełniłem formularz o zwrot pieniędzy z AP. Otrzymałem informację że nie mogą i żebym podał w dyskusji dane do zwrotu. Podałem dane do zwrotu poprosili kupującego o załączenie potwierdzenia że dokonał zwrotu. To chyba jakaś kpina
A skąd jakaś kpina, skąd wiedza że Ci nie zwrócą?
Okazuje się jednak że nie czytasz albo nie piszesz nam wszystkiego, wypowiedź moderacji.😁
@arkodrz zakupy z Chin obarczone są ryzykiem. Od czasu oczekiwania do konieczności opłacenia cła i vatu a do tego dochodzą sprawy możliwego zwrotu lub reklamacji. A co wg. numeru listu dzieje się z paczką? I czemu allegro nie chce zaakceptować AP
@arkodrz ,,allegro nie powinno pozwalać na zakładanie konta osobom z poza Pl lub UE.,,
Widzę , że masz ukierunkowane zdanie w tym temacie , i nasunęło mi się pytanie ,,co Cię skusiło ? ,,
Skusiło mnie to że allegro gwarantowało że jeśli nie otrzymam produktu zwrócą mi pieniądze. A najwyraźniej stanowi to dla nich jakiś problem. Bo widzę że nie jestem jedyną osoba która tam zamówiła więc suma pieniędzy oszukanych się zwiększa
@arkodrz poprosiłam o wyjaśnienie tej sprawy. Nie martw się, ponieważ rekompensata z Allegro Protect jest możliwa. W dyskusji napisaliśmy, że nie możemy zlecić zwrotu przez Allegro Finanse, to coś innego. Widzę, że 14 września 2022 napisaliśmy do Ciebie, że wniosek został zaakceptowany i otrzymasz zwrot wpłaty w ciągu 3 dni roboczych. Potwierdzam jeszcze czy zwrot został zrealizowany. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@arkodrz wracam z potwierdzeniem, wypłata rekompensaty w ramach Allegro Protect została zlecona, otrzymasz środki w ciągu 3 dni roboczych.
Dzięki... Sprawa załatwiona.
Czyli - na Allegro kolejne podwyżki kosztów sprzedaży.