anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie zwrócił pełnej kwoty za odesłany przedmiot

ricardo127
#7 Wielbiciel
  • Kupiłem kamerę nie działała więc ja odesłałem a sprzedający zabrał 50 procent wartości 300 zł za to że otworzyłem przesyłkę nawet mi napisali ze nie pozwolą bym otwierał przesyłkę i to oni mają wsparcie allegro nie dziwię się klientom że przechodzą na inne platformy robic zakupy
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ricardo127  spokojnie to jeszcze nie jest koniec dyskusji, chociaż widzę, że nie bardzo wiesz jak działa prawo, to myślę, ze Allegro i tak stanie po twojej stronie

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@ricardo127

Takie jest prawo. Jeżeli produkt ma wadę, to zgłasza się reklamację a nie zwrot. A tak dobrowolnie wziąłeś winę za uszkodzenie produktu na siebie.

Niestety zwrot jest nieodwoływalny i nie masz już możliwości zgłoszenia, że przedmiot był wadliwy. 

A ochrona Allegro działa, tylko niestety nie zawsze. Musisz spełnić określone warunki.

Ps. Zarówno sprzedawca jak i nabywca mają swoje prawa i obowiązki. Kupujący nie jest świętą krową, której wszystko wolno.

Ps2. Kwestia czy możesz otworzyć opakowanie bez ponoszenia kosztów jest uregulowane na poziomie UE. Allegro nie ma tu nic do powiedzenia (regulamin nie może zmieniać obowiązującego prawa). 

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pecela 

KOGIEL_T_0-1759863809188.png

 

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#14 Krzewiciel

Witam.

@KOGIEL_T 

Ja bym się nie założył, czy aby na pewno jest tak jak na zrzucie ekranu.

Pracownicy Allegro czasami się mylą, a ostatnio nawet do pomyłek przyznają...

Dziś na przykład jak dla mnie popełnili błąd stając po stronie sprzedawcy w wątku w którym obaj pisaliśmy.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MOJEGRATY5  ja o tym doskonale wiem i naprawdę Ciesze się, ze się do tego przyznają

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@ricardo127  a jaki podwód zwrotu zaznaczyłeś? Bo może jednak złożyłeś reklamację...?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ricardo127 z tego co widzę w dyskusji, sprawa została zakończona - sprzedający zlecił pomniejszony zwrot środków. Jednak Ty otrzymałeś od konsultanta instrukcję złożenia wniosku Allegro Ochrona Kupujących (dawniej Allegro Protect), więc nie nasz support nie pozostawił Cię bez wsparcia. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów