Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Co mogę zrobić, jeśli sprzedawca odmówił naprawy robota ponieważ ,,został on nadmiernie przeciążony,,. Robot w ciągu 6 msc. Uległ uszkodzeniu drugi raz. Sprzedawca nie chce go naprawić ani oddać pieniędzy. Konto z którego został zakupiony robot nie jest już aktywne.
@Client:100287819 Jeżeli jest to druga reklamacja na podstawie rękojmi (nie gwarancji) możesz na podstawie art. 560 Kc odstąpić od umowy i zażądać niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Jedynym warunkiem jest to, że wada musi być istotna. Sprzedawca nie może odmówić zwrotu środków w takiej sytuacji. Możesz też (nie musisz) godzić się na kolejne naprawy. Jeżeli sprzedawca odmawia naprawy i zwrotu pieniędzy, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Możesz też skontaktować się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie. Mimo że minęło 6 miesięcy od zakupu, istnieje też szansa na zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących - zapytaj przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
@Client:100287819 Oczywiści powinien zwrócić środki albo naprawić, poproś allegro o pomoc, szybciej to załatwisz. Faktycznie taki "słaby" ten robot?😁
@LEW433 @Client:100287819 Jeżeli to robot sprzątający to może się okazać że to normalne jego zachowanie. Wystarczy że zaczepi o dywan, nie potrafi zjechać i po chwili sygnalizuje przeciązenie - zmęczenie. Ale to nie problem, odpocznie, kasujemy usterkę i dalej pracuje.
Inne roboty kuchenne to inna sprawa. Może naprawdę został przeciążony i silnik szlag trafił?