anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający odmawia przyjęcia reklamacji uszkodzonej ozdoby świątecznej

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:90825513
#7 Wielbiciel#

Przesyłka przyszła w nieoryginalnym opakowaniu. Brakuje śledzi i sznurków. Z boku znajdują się dwie dziury, zakupiona dekoracja świąteczna nie może wypełnić się powietrzem. Widać, że wcześniejszy posiadacz dekoracji próbował zakleić dziury, bez sukcesu. Zostały białe ślady po kleju. Napisałam do sprzedającego opisując sytuację, Na co on mi odpisał, że minęło 14 dni na zwrot, a reklamować mogę w Allegro. 

Cytuję "Rozumiem Państwa sytuację, takiego towaru u nas już nie ma, więc nie mogę wysłać nowego ani zwrócić pieniędzy, ponieważ minęło już więcej niż 14 dni, a na Allegro nie ma już funkcji zwrotu pieniędzy. Proszę napisać do wsparcia Allegro lub złożyć wniosek zgodnie z zasadami w ciągu 2 lat.".

Sprzedawca to

[edycja]

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Client:90825513 Skoro minął termin zwrotu, to faktycznie nie możesz zwrócić w tzw. trybie ustawowym. Ale spokojnie możesz złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z opisem. I to sprzedawca ma ją rozpatrzyć, a nie Allegro. Sprzedający najwyraźniej nie do końca zrozumiał przepisy

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
Client:90825513
#7 Wielbiciel#

właśnie reklamowałam i odpisali mi to wyżej

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:90825513 Tak wówczas żeby otrzymać zwrot rekompensatę otwórz dyskusję, opisz problem i masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

a jak zakup na Allegro Lokalne to tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów