Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja skarga jest do sprzedawcy [edycja]. Po wykazaniu zainteresowania oferowanym przez niego towarem podniosłem jego cenę o 500 zł. Chciałbym zwrócić uwagę na nieuczciwe praktyki tego sprzedawcy.
@Client:98362194 Kupiłeś ten produkt w niższej cenie? Jeśli tak, możesz domagać się dostawy w cenie zakupu. Jeśli go nie otrzymasz, wystaw odpowiedni komentarz. Jeżeli nie kupiłeś, nie wystawisz sprzedawcy oceny.
@Client:98362194 oj... tam nieuczciwe , może zwyczajnie miał błąd w ofercie i dzięki Twojemu zainteresowaniu uniknął straty czy też kłopotów .
Więc może mi naprawdę podziękować ...... Jedyne, czego unikał, to kupowanie od niego. Powinieneś to naprawić wcześniej. Jeśli drożeje po tym, o co prosiłem o towar, to uważam, że to niemoralne.
Cenę ustala sprzedawca i może ją dowolnie zmieniać w każdym momencie. Czy jakby ja obniżył to też byś napisał skargę ? Kupiłes gdzie indziej i jesteś zadowolony ? To po co szukać "słomki w oku" ? Wszystko jest zgodnie z regulaminem.