Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający pomylił się ,wysłał zły produkt czy mogę zażądać zwrotu towaru z odbiorem z adresu ?
Zwrot z adresu w opcjach jest możliwy ale jest dodatkowo płatny, darmowe zwroty wymagają ode mnie wydrukowania etykiety oraz udania się do jakiegoś punktu. Niby to nie problem ale zamówiłem przesyłkę dla rodziców (emerytów), drukarki nie mają, a też nie chce ich fatygować , aby latali z przesyłką gdzieś po mieście.
Tak z pewnością sprzedajacy zwróci Ci koszty odesłania, ale najlepiej skontaktuj się z nim i wyjaśnij, masz w zakładce "Moje zakupy" szczegóły >zgłoś problem z zakupem, napisz tam i zobaczysz co zaproponuje.
z wypowiedzi autora postu wynika, że ma darmowy zwrot. Ja rozumiem, że wina leży po stronie sprzedawcy, i czasami nadanie zwrotnej paczki wiąże się z jakimiś niedogodnościami dla kupującego, ale bądźmy ludźmi - wymaganie płatnego odbioru przesyłki, jeśli jest opcja darmowego zwrotu to moim zdaniem przesada.
Nie jest to darmowy zwrot, ktoś musi poświęcić czas, pieniądze na paliwo itp , aby pojechać do punktu. Skoro wybrałem opcje dostawy kurierem do domu na mój adres to wydaje mi się , że sprzedający powinien w taki sam sposób odebrać produkt, tym bardziej, że to nie ja rezygnuje z niego, a on sam popełnił błąd wysyłając nie to co trzeba.
szczerze, to wolałbym zostawić paczkę w jakimś punkcie/paczkomacie i mieć spokój, niż warować cały dzień, czekając na kuriera, który podjedzie po odbiór lub nie podjedzie. A ile razy miałem sytuację, gdzie kurier nie zjawił się, a człowiek zmarnował kilka godzin czekając na niego.
@mikeza bezpłatny zwrot nie służy do reklamacji czy zwrotu pomyłek jak pisze autor wątku , jest on bezpłatny ,ale dla klienta odstępującego od umowy , a nadużywanie przez sprzedawców tej funkcji zwykle ma finał w naliczanych opłatach przez allegro .
moim zdaniem to kwestia ustalenia na linii sprzedawca - kupujący i dobrej woli. Nigdy nie spotkałem się, żeby klient nie skorzystał z darmowego zwrotu, czy to z powodu mojego błędu, czy swojego.
@mdrogeria przecież dokonując darmowego zwrotu masz nawet opcje do wyboru czy jest to odstąpienie od umowy czy reklamacja, więc o jakim nadużyciu mówisz?
@starling_shop mam na myśli wymuszanie czy łagodniej mówiąc sugerowanie przez sprzedawców skorzystanie w w/w wypadkach formularza odstąpienia od umowy .
@mdrogeria można skorzystać z formularza reklamacji, wyjdzie na jedno tylko trzeba się jeszcze bawić z protokołem reklamacji bo Allegro go nie generuje.
@starling_shop można ... nie można , po mojemu nie powinno to się odbywać na koszt wszystkich sprzedawców , ale tak się utarło i jest bo może klient uważa ,że tak bezpieczniej i łatwiej .... ale tam... w końcu to i tak za wszystko płaci .
tylko, że ja nie jestem w stanie ogarnąć ile takich sytuacji miałem gdzie kupujący dokonał błędnego zakupu, następnie prosił mnie o wymianę, odsyłał produkt jako zwrot darmową paczką, a ja wysyłałem prawidłowy, często na własny koszt. też mamy do czynienia z fikcyjnym odstąpieniem od umowy, po stronie kupującego.