Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moda zastraszania klienta na podstawie art. 212kk
Witam zauważyłem że któryś sprzedawca już zasłania się tym artykułem by zniechęcić od wystawiania nie pochlebnych informacji na ich temat.
Kupujący może wyrazić opinie na temat zamówionego towaru jak również wyrazić opinie na temat transakcji czy też kontaktu z sprzedającym.
poczytajcie:
https://bezprawnik.pl/znieslawienie-na-allegro/
Ktoś miał podobna akcje ?
jak ona się skończyła proszę bez podawania nazw użytkowników oraz bez obrażania nikogo.
Sprzedający, zwłaszcza co od chłamu mają lepszy sposób na nie wystawianie negatywów. Kupiłam 4 szt. wyleniałych kwiatków na groby i napisałam do sprzedającej co o tym myślę. Pani natychmiast kupiła u mnie przedmiot za 1 zł. by się móc odgryźć swoim negatywem; poświęciła na to złotówkę.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ja w ogóle zastanawiam się jaką niby motywację ma obecnie (od czasów usunięcia komentarzy dla kupujących) klient do wystawienia jakiegokolwiek komentarza sprzedającemu. Ja często nie wystawiam żadnego komentarza i żadnej oceny bo nie mam do tego motywacji. Rozumiem jeszcze gdy sprzedający bardzo pozytywnie mnie zaskoczył albo bardzo zawiódł - wtedy chcę poinformować o tym innych kupujących, żeby mogli skorzystać z mojej oceny. Ale gdy transakcja przebiegła neutralnie (kiedyś był taki typ oceny) to nie widzę powodu do wystawiania komentarza. Może Allegro wprowadziłoby jakiś system motywacyjny do wystawiania opinii?