Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie , pisze do mnie firma od której kupiłem folie do telefonu , folia była do bani więc wystawiłem ocenę mniejszą jak 5 gwiazdek teraz nawet nie pamiętam a było to w kwietniu ubiegłego roku a dziś dostałem taką wiadomość przez Allegro
P.S. swoje nazwisko jak i nazwisko osoby która się podpisała pod tym czymś i nazwę spółki skasowałem umyślnie
Wg. mnie takie praktyki powinny zostać zakazane a firma powinna dostać bana na jakiś czas
Nie wiem czy to czyta jakiś moderator czy administrator ale nadzieje mam
@Tom249 Nie usuwaj komentarza. Niektórzy sprzedający zaczynają już przekraczać granice absurdu, aby tylko wymóc usunięcie oceny. Nie daj się babrać na "szczytne cele", to tylko cwaniactwo moim zdaniem.
Widać, że wcześniejsze metody już nie skutkują, bo wcześniej zastraszali sądami i pismami z nieistniejących kancelarii prawnych, podpisanymi przez nieistniejących prawników, ale to były tylko strach na lachy, o czym większość kupujących już wie dzięki temu forum.
@Tom249 Dziękuję za zgłoszenie, wiadomość u nas wystarczy. Zajmiemy się tym, więc nie musisz już nic więcej robić w tej sprawie.
@Tom249 Mam jeszcze ogromną prośbę, czy możesz podesłać mi zdjęcie lub zrzut z pełną treścią tej wiadomości na adres spolecznosc@allegro.pl?
@Tom249 Teoretycznie jest tak, że ocena i komentarz do transakcji powinien być subiektywny, spontaniczny, więc masz prawo napisać co czujesz, byleby nie pisać wyrazów obraźliwych.
Ale z drugiej strony Allegro robi z tych komentarzy wielki halo, obniża sprzedającym statystyki a nawet bywa że blokuje konta. Więc sprzedawcy się bronią, chcą żeby było tak jak kiedyś, 100% pozytywów, a jeśli kupujący napisze coś nie tak to sprawę do sądu i najlepiej więzieniem od razu kupującego ukarać.
Problem leży w serwisie, jeżeli oceny mają być obiektywne to wszelkie naciski na piszących oceny powinny być zabronione, a nawet karane. Ale Allegro namawia wręcz do negocjowania ocen, czyli samo zachęca do tworzenia fikcji.
I jeszcze jedno: sprzedającego powinno się oceniać za przeprowadzenie transakcji, a nie za jakość bubli które sprzedaje. Tylko że to jest kolejna fikcja w ocenach, zachęcająca do sprzedaży przedmiotów gorszej jakości, śmieci z odrzutów.
Moim zadaniem powinieneś pozostawić ocenę, taką jaka jest, no chyba że sprzedawca zaproponuje jąkąś rekompensatę, wtedy można się zastanowić.
Winni są zawsze klienci bo kupują, może gdy przestaną kupować na Allegro problem zniknie.
ps. nie wierzę że sprzedający mający problemy finansowe zapłaci 5 zł na WOŚP. Jeżeli sam zapłacisz będzie to wiarygodniejsze.
@br. Problemem jest oczywiście Allegro. Bo mniej niż 10% wystawia pozytywne komentarze. Jak sa zadowoleni z transakcji to po prostu nic nie piszą. I w ten sposób jeden negatywny / nie pozytywny komentarz tak wpływa na statystyki. Jakby chociaż 50% zadowolonych wystawiało - nie byłoby takich emaili.