Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , kupiłem od sprzedającego przedmiot , po kupnie poinformował mnie ,że przedmiotu nie posiada , bo został wysprzedany (mimo aktywnej aukcji) , wystawiłem mu opinie (obrazek) pomyliłem się tylko , bo powinien być sprzedający na początku nie kupujący i odzwierciedliłem w komentarzu przebieg aukcji , a wczoraj dostałem SMS od tego sprzedawcy ,że grozi mi sądem , czy faktycznie może coś mi grozić, przecież nie skłamałem co od przebiegu transakcji
Ty nazywasz to straszeniem sądem a z jego punktu widzenia jest to jedyna deska ratunkowa aby móc dalej sprzedawać . Trzeba zawsze próbować zrozumieć drugą stronę i wypracować kompromis a nie od razu negatywnie oceniać. Ty masz prawo do opinii a on do obrony swojego wizerunku a skoro się nie dogadaliscie to może być tak że sąd zdecyduje
@Gacek732_ Sprzedający ma prawo podać Cię do sądu za komentarz > a o tym kto ma rację zdecyduje sąd⚖️
Obrazka nie widzimy. Musi moderacja go najpierw zatwierdzić. Sprzedający ma prawny obowiązek wysłać wezwanie przed skierowaniem sprawy do sądu. Tyle, że zazwyczaj to tylko zwykłe pisemko zdesperowanego sprzedającego. Obecnie nie tylko negatyw ale jedna gwiazdka mniej powoduje znaczny spadek jakości, dalsze pozycjonowanie ofert i co za tym idzie mniejszą sprzedaż. A to powoduje wyciąganie przysłowiowych "armat" przeciwko klientom. Jednak jeśli się uprze to może naprawdę pójść do sądu. Tak naprawdę nie wiem jak wygląda sytuacja, jeśli np przetrzymywał kasę dłużej to bym się komentarza trzymała. Ale gdy zwrócił szybko to bym go w ogóle nie wystawiała. Tu wiele rzeczy jest niezależnych od sprzedawców. To handel online, wiele może się zdarzyć: np błąd w integracji ze sklepem, błędne wznowienie, na prywatnych kontach opcja wznowienie wznawia również sprzedane egzeplarze, ostatnia sztuka mogła iść na wymianę czy gdzieś upaść. To nie sklep gdzie klient przy zakupie widzi towar i sprzedawca też. Tu czasem coś leży długo i wiele może się zdarzyć zanim ktoś kliknie to KUP TERAZ. Nie da się co dzień sprawdzać całych stanów. Uczciwy sprzedawca oddaję wtedy kasę szybko, grzecznie przeprasza. Nic więcej nie zrobi. Bo to taka specyfika że choćby stanął na rzęsach czasem i tak coś wyskoczy...
Obrazka nie widzimy, straszyć może ale pytanie czy coś ugra! Wielu straszyło ale nic nie wygrało. Jeżeli nie obraża to nie wygra.
a jak już wszyscy drobni polscy sprzedawcy zostaną nagrodzeni negatywami za każdą błahostkę i wreszcie pozbędziemy się taki sprzedawców, to na Allegro zostaną tylko OSA i chińczyki... i wtedy wszyscy będą zadowoleni, bo akurat tym dwóm grupom sprzedawców żadne negatywy nie straszne 🙂
@Gacek732_ jeśli nie nadużyłeś prawa do wystawienia subiektywnej oceny nic Ci nie grozi , winne całej tej sytuacji jest tylko i wyłącznie allegro uzależniając w dużej mierze pozycjonowanie ofert i co dalej idzie sprzedaż od ocen jakie otrzymują sprzedawcy , czasem się zdarza , że pójdzie coś nie tak jak było zamierzone w końcu tam za szybką też są ludzie i czasem się mylą , popełniają błędy .Sprzedawca wysyłając do Ciebie taką wiadomość nie zachował się profesjonalnie ,ale podejrzewam ,że zrobił to w przypływie emocji , pomyśl wiec bo może warto pozostawiając treść oceny i gwiazdki zmienić łapkę z czerwonej na zieloną .