anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający stwierdził że nie mam wystarczająco środków na koncie by wysłać mi produkt, który zamówi

Client:122553954
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:122553954 nie do końca rozumiem. Na Twoim koncie są dwa takie same zamówienia, zrobione u tego samego sprzedającego. Płatność jest w trakcie realizacji, czy potwierdziłeś ją w banku? 
Sprzedający pewnie poinformował, że nie otrzymał od Ciebie wpłaty (co jest prawdą) i dlatego nie może wysłać zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli płatność się nie zaksięgowała to sprzedający nie otrzyma kasy, sprawdź status płatności tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów