anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający twierdzi, że nie otrzymał wpłaty, co mogę zrobić w takiej sytuacji?

AnetaG_Gdz
#2 Obserwator#

Zakupiłam Rotator hydrauliczny 6 t flansza HDS 1 za kwotę 8 281,62 (razem z dostawą), płatność przelewem przez PayU, pieniądze z konta zeszły 16.09.2022, sprzedający nie wysyła towaru, bo twierdzi, że pieniędzy nie otrzymał. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AnetaG_Gdz w pierwszej kolejności sprawdzić status płatności w zakładce ,,moje zakupy ,, Jeśli figuruje jako ,, opłacone ,, w szczegółach masz narzędzie ,,zgłoś problem z zakupem ,, sprawa się wyjaśni . W przypadku gdy status płatności jest inny - opłacić  , a pierwotna płatność automatycznie wróci na Twoje konto w jakieś 3- 5 dni roboczych .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AnetaG_Gdz sprzedający w zamówieniu nr e2d12b91-359d-11ed-b703-49abb4271087 otrzymał Twoją wpłatę, status płatności to "zakończona". 
Wyślij proszę do niego potwierdzenie wpłaty, a jeśli dalej będzie twierdził, że jej nie otrzymał załóż proszę dyskusję, po 24h możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AnetaG_Gdz
#2 Obserwator#

Dziękuję za informację, wysłałam mu wczoraj potwierdzenie przelewu, ale twierdzi że nie może otworzyć pliku pdf. Założę dyskusję i zobaczymy jak dalej się rozwinie sytuacja.

oznacz moderatorów