Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przekazałam kwotę 60,77 przelewem , sprzedający twierdzi że nie otrzymał wpłaty nie wiem dlaczego?
sprzedający ni otrzymał mojej wpłaty, nie wiem dlaczego?
@wegiel110 Sprawdź status wpłaty w zakładce Kupione. Jeśli jest anulowana, wpłata wróci do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych - wtedy w zakładce Kupione ponów płatność. Jeśli wpłata jest zakończona, zakup opłacony, sprzedawca na pewno otrzymał wpłatę.
@wegiel110 sprawdziłam i ta płatność jest zakończona, więc Sprzedający na pewno ją otrzymał, nawet nadał już przesyłkę. Natomiast wcześniej tego samego dnia masz nieopłacony bardzo podobny produkt (chociaż w innej cenie) od innego Sprzedającego, może te dwa zamówienia się jakoś pomieszały i stąd nieporozumienie? Możesz to zweryfikować w zakładce Kupione.