anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający twierdzi, że nie otrzymał wpłaty, co mogę zrobić?

wegiel110
#7 Wielbiciel#

przekazałam kwotę 60,77 przelewem , sprzedający twierdzi że nie otrzymał wpłaty nie wiem dlaczego?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

wegiel110
#7 Wielbiciel#

sprzedający ni otrzymał mojej wpłaty, nie wiem dlaczego?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@wegiel110 Sprawdź status wpłaty w zakładce Kupione. Jeśli jest anulowana, wpłata wróci do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych - wtedy w zakładce Kupione ponów płatność. Jeśli wpłata jest zakończona, zakup opłacony, sprzedawca na pewno otrzymał wpłatę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wegiel110 sprawdziłam i ta płatność jest zakończona, więc Sprzedający na pewno ją otrzymał, nawet nadał już przesyłkę. Natomiast wcześniej tego samego dnia masz nieopłacony bardzo podobny produkt (chociaż w innej cenie) od innego Sprzedającego, może te dwa zamówienia się jakoś pomieszały i stąd nieporozumienie? Możesz to zweryfikować w zakładce Kupione

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów