Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
kupiłam produkt, lampę na światło czerwone do rehabilitacji. Produkt przyszedł, ale niestety nie spełniał funkcji, wiec po 2 krotnym użyciu - zwróciłam produkt i go odesłałam. Sprzedający jednak orzekł, że.... to inna lampa rehabilitacyjna. (!!!) a skąd niby miałabym ją mieć. Przysięgam na wszystkie świętości, ze odesłałam ten sam produkt, który otrzymałam, w tym samym pudełku, nawet z ta sama folia bąbelkowa i szarym papierem wyściełającym pudełko. Sprzedający odrzucił prośbę o zwrot środków. Allegro protect odrzuciło mój wniosek twierdza, że nie mogą podważyć decyzji Sprzedającego. Dramat. Wszystko z mojej strony w 100% uczciwe, poprawne. Zostałam oszukana. I nawet allegro protect nie pokrywa kosztów oszukania??!!@! Prosze o pomoc. To drogi zakup
@Alex-sandra7 a masz zdjęcia otrzymanego/zwróconego przedmiotu?
@Alex-sandra7 Zarzucenie Oszustwa to mocne słowa bez prawomocnego wyroku. Znamy tylko Twoją Wersje, jakiś numer seryjny na dokumencie zakupu do weryfikacji?
@Alex-sandra7 zweryfikowałam Twoją sprawę z dedykowanym zespołem. Zaakceptowaliśmy twój wniosek Allegro Protect, otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu kilku dni 🙂
Wiele tu takich wpisów, sprzedający nie lubią zwrotów, szukają wszelkich sposobów żeby zniechęcić kupujących do nich albo pomniejszają zwrot (mają do tego prawo) ale musi to byc uzasadnione a nie wyrwane z kapelusza.
@LEW433 Znamy tylko jedną stronę, skąd wiadomo że np numer seryjny się zgadzał i nie jest to kolejna próba wyłudzenia protecta które często się Tutaj zdarzają?
A skąd wiesz że nie jest tak?
@LEW433 Tak czyli Jak? Znamy jedną stronę więc ciężko cokolwiek wyrokować. Są kwestie które można sprawdzić jak np numer seryjny urządzenia który powinien być zgodny z dokumentem zakupu jeśli takowy sprzedawca np dopisuje do faktury. Sprawa na pewno jest do rozwiązania, tylko obydwie strony muszą chcieć.
Dokładnie. Obie strony powinny chcieć. A jak zakładałam Dyskusję, to Sprzedający... ją kończył. Nawet nigdy mi nie dał złożyć wniosku Protect przez nierozwiązana dyskusję. Po prostu to wglądało na celowe działanie. Oskarżał mnie w niewybredny sposób, a jak pisałam, jak jest prawda, to zgłaszał do usunięcia oceny. Czułam się bezradna.
Czy kiedykolwiek robiliście tak, ze po otrzymaniu produktu robiliście fotodokumentacje, wszystkich numerów seryjnych? Jak po odesłaniu to udowodnić nie jest to normlana praktyka. A skąd niby miałabym wiedzieć, jakie numery powinny być? Czyli jak po odesłaniu produktu i wszystkich opakowań, dokumentu, uwodnić, ze się "nie jest wielbłądem". Ja nie mam żadnych dowodów, poza 13 latami na Allegro, setkami transakcji nawet na wysokie kwoty. Ta sytuacja jest pierwsza i jedyna w swoim rodzaju. Nigdy nie robię fotodokumentacji, nie spisuję numerów seryjnych, ani kodów kresowych, bo kupuje mnóstwo produktów.
To o co proszę, to postawić się w mojej sytuacji i doradzić. Ja wiem, co dostałam i ze odesłałam, co wysłałam. Wiem, że mówię prawdę. Zachowanie Sprzedającego, który kończy Dyskusje, który stosuje tricki z dzieleniem słów, aby przemycić oszczerstwa, który usuwa cenę, świadczą niestety na jego niekorzyść- ze ma coś do ukrycia.
@Alex-sandra7 tak jak pisałam, Twój wniosek został już zaakceptowany.
@Alex-sandra7 sprzedający nie ma możliwości zamknięcia dyskusji. Może to zrobić Allegro lub kupujący.
To był jakiś specjalny sprzedający.
@Alex-sandra7 Nie znasz regulaminu dyskusji, sprzedajacy nie może zamknąć dyskusji, Ty powinnaś jak odznaczyć po 14dniaoch jako nierozwiązana a po 30dniach zamyka się automatycznie jak nic nie zrobisz.
@LEW433 Są niestety bardziej uprzywilejowani sprzedawcy, którzy mają delikatny patronat podczas dyskusji. Sam kiedyś miałem sytuację że allegro zamknęło moją dyskusje z sprzedającym kilka minut po odpowiedzi sprzedającego a sama dyskusja trwała bagatela 2 dni. Bez możliwości wznowienia. Także nie takie cyrki już tutaj były 😄
@NipponShorty zapewniam, że żaden sprzedający nie ma nawet "delikatnego patronatu" podczas dyskusji. Nie znam szczegółów dyskusji, o której piszesz, ani powodu decyzji o niewznowieniu dyskusji (jeśli o to prosiłeś). Ale nie wynikało to z uprzywilejowanej pozycji sprzedającego, ponieważ wszystkich obowiązuje takie same zasady.
Czy mogę prosić, żeby Pani przyjrzała się mojej sprawie z odkurzaczem?
Sprzedawca ewidentnie wprowadza klientów w błąd. Sprzedaje odkurzacz przeznaczony na rynek polski, ale wysyła inny (na rynek Szwajcarii).
W dyskusji zapytałem dlaczego tak robi, to mi odpisali, że innych jak mój nie mają.
Ja nie chcę zwrotu., tylko wymianę na taki, jaki zakupiłem. Nic więcej...
Nieznane jest źródło wyprowadzenia odkurzaczy na rynek polski.
Nilfisk zapewnia, że oni nie sprzedają odkurzaczy nieprzeznaczonych na polski rynek w Polsce. Jest to niebezpieczne ze względu na inne właściwości sieci energetycznej.
@Client:41086756 sprzedający wydał już decyzję reklamacyjną, a my nie możemy jej podważyć. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcie w prowadzonej dyskusji, poproś o pomoc pracownika Allegro.