Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca twierdzi ze zglosil zwrot środków za zwrocony zakup przez Allegro finanse w dniu 18.03 natomiast ja nie odnotowałam na moim koncie bankowym zwrotu.
Płatność była realizowana w czesci kuponem, a w czesci z kartą via Allegro.
Chcialabym wyjaśnić tą sytuację w taki sposob ze Allego sprawdzi ta transakcje czy zostala wykonana poprawnie.
@saijo_ Otrzymałeś maila od Allegro o zwrocie środków? Jeśli nie, sprzedawca nie zwrócił. Jeżeli był taki mail, sprawdź dokładnie wszystkie swoje konta bankowe i zobacz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeżeli pieniędzy nigdzie nie masz i nie było maila, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i upomnij się o zwrot wpłaty, wtedy sprzedawca szybko odda.
Kupon powinien Ci się odnowić w zakładce Kupony, ale był ważny po odnowieniu tylko 14 dni. Po co tyle czekałeś ze zgłoszeniem problemu?
Jeśli był mail od Allegro o zwrocie wpłaty i pieniędzy nie masz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@saijo_ jeżeli chodzi o zwrot wpłaty za zakup z 20.02, to widzę, że sprzedający dokonał go tak, jak napisał 18.03. Przelew bankowy został zlecony na numer konta 761 *** 357. Sprawdź to proszę na saldzie swojego konta o podanym numerze rachunku.
Niestety na saldzie mojego konta nie ma tych transakcji, czy możemy przejść na prywatny (niepubliczny kanał) abym mogła przesłać wyciąg jako dowód, ze nie otrzymałam pieniędzy dla tej transakcji?
Mail owszem mam, ale nie ma przelewu przychodzącego na kwotę, o którym mowa w mailu.
Dziękuję.
@saijo_ a jest tam przelew na inną kwotę? Jeśli tak, napisz proszę na jaką. Wyjaśnimy to!
Nie ma żadnej od 18 marca do konca marca z allegro jako przychodzace, jedynie moje wydatki na inne aukcje.
@saijo_ okej, prześlij proszę zrzut ekranu z saldem z tego konta (761 *** 357) na adres spolecznosc@allegro.pl, skonsultuję to z odpowiednim działem, bo z mojej strony wszystko wygląda prawidłowo. Jeszcze sprawdź proszę przed wysłaniem czy na pewno nie ma tam zwrotu wpłaty (dokładnie w wysokości 186.73 zł)?
Dziekuje, skontaktowalam sie juz z dzialem platnosci.
OOtrzymalam potwoerxzenie ze strony Allegro i bede teraz wyjasniac z bankiem.
Bo wertuje transakcje i nie widze tego zwrotu.
Sprawe w tym kanale mozna zamknac, beda ja kontynuowac dalej.
@saijo_ dziękuję za informację! Mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić z bankiem. Pozdrawiam serdecznie!