anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający twierdzi, że zwrócony towar doszedł uszkodzony

thegame29
#7 Wielbiciel#

Zwróciłem chłodnice samochodową, która nie pasowała do mojego samochodu. Wysłałem firma dpd. Po zwrocie sprzedający się nie odzywał, więc napisałem maila z zapytaniem, nie dostałem odpowiedzi. Równy tydzień po odbiorze zwrotu przez sprzedającego napisał mi maila, że towar dostał otrzymał uszkodzony i nie zwróci pieniędzy tylko mam sobie złożyć reklamację do dpd jako nadawca, bo według nich tylko nadawca może złożyć reklamację. Jak to jest?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@thegame29 domagaj się od sprzedawcy spisanego z przewoźnikiem protokołu szkody 

oznacz moderatorów

thegame29
#7 Wielbiciel#

W piątek ( tydzień po odbiorze zwrotu) po tej informacji o uszkodzonej przesyłce napisałem o ten protokół to dziś mi wysłali jakis protokół nagle, ale to moim zdaniem sobie wypisali przez stronę dpd czy coś.

oznacz moderatorów

budowlaniec2019
#10 Popularyzator#

Protokół musi być spisany w obecności kuriera i przez niego potwierdzony.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

W DPD można wygenerować protokół elektronicznie- ale z takim protokołem 99% reklamacji odrzucają

oznacz moderatorów

thegame29
#7 Wielbiciel#

No to to jest na pewno taki generowany przez stronę. Czyli jak sprzedawca czyli odbiorca nie spisał protokołu przy odbiorze to chyba jego wina tak? Jeszcze na samym początku twierdził, że uszkodzenia paczki pokrywają się z uszkodzeniami chłodnicy w środku. Dlatego powiedziałem.ze skoro były widoczne uszkodzenia to dlaczego nie spisali protokołu? To wtedy mi wysłali ten generowany 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Przy reklamacji DPD napisze że przesyłka została przyjęta bez żadnych zastrzeżeń i zamkną reklamację

oznacz moderatorów