Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający wysłał paczkę na adres domowy kurierem inpost nie na paczkomat mimo iż zaznaczyłem wysyłkę na paczkomat - podając konkretnie który. Twierdzi że dostał takie dane od allegro i że ja popełniłem jakiś błąd. Przesyłki nie odebrałem (bo nie po to zaznaczam paczkomat 600 km od domu, żeby odbierać paczkę w domu) i inpost zrobił zwrot do nadawcy. Co mam teraz z tym zrobić? Jak anulować ten zakup aby otrzymać zwrot pieniędzy? Towaru zwrócić nie mogę bo zwyczajnie go nie odebrałem.
@bartezjusz1 W takiej sytuacji możesz domagać się od sprzedawcy ponownej wysyłki, zgodnie z danymi określonymi w zamówieniu. Niczego nie musisz dopłacać. Sprawdź dokładnie w zakładce Moje zakupy, jaką metodę dostawy wybrałeś i jaki adres paczkomatu podałeś. Możesz też domagać się niezwłocznego zwrotu całej wpłaty. Nie musisz niczego anulować na stronie Allegro - wyślij odpowiednią informację sprzedawcy mailem. Jeśli chcesz, możesz zrobić zwrot w zakładce Moje zakupy - kliknij tam na dole Szczegóły, potem Zwróć zakup, wypełnij formularz i wyślij. Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problemy ze zwrotem wpłaty lub wymagał dopłaty za koleją wysyłkę, daj znać. Są na to sposoby.
@bartezjusz1 zazwyczaj adresy są automatycznie importowane z zamówień allegro, ale może się zdarzyć pomyłka sprzedawcy/kupującego.
Odstąp on umowy kupna wypełniając w szczegółach zakupu zakładkę zwrot i przeslij dla sprzedawcy taka wiadomość.