anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający wyslal zły towar po czym usunął konto. Nie mogę uzyskać rekompensty.

Ratial
#7 Wielbiciel#

Sprzedający wyslal kompletnie inny towar po czym usunal konto. Po założeniu dyskusji był brak odzewu z jego strony. Otrzymałam wiadomosc od allegro o treści: Zwrócimy Pani pieniądze z Allegro Protect (POK). Wniosek jest już dostępny. Wystarczy, że wypełni Pani formularz pod linkiem: https://allegro.pl/allegro-protect/index 

Jednak gdy wchodzę w link dostaję komunikat że moje konto nie spełnia wszystkich warunków.  

Dlaczego nie mogę uzyskać rekompensty?

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Zadłużenie np! oraz

Kiedy nie skorzystasz z Allegro Protect
  • Sprzedaż odbyła poza Allegro (na przykład, jeśli kupisz przedmiot pomimo przegranej licytacji).
  • Nie przestrzegasz zasad Allegro i/lub masz nieopłacone należności wobec serwisu.
  • Otrzymasz inne środki, które rekompensują stratę związaną z przedmiotem objętym Allegro Protect (na przykład zwrot pieniędzy od sprzedającego lub rekompensatę z ubezpieczenia karty kredytowej).
  • Sprzedający otrzymał od Ciebie zapłatę gotówką przy odbiorze osobistym przedmiotu.
oznacz moderatorów

Ratial
#7 Wielbiciel#

Żadne z tych punktów nie odnosi się do mojej sytuacji. 

oznacz moderatorów

Ratial
#7 Wielbiciel#

Żadne z tych punktów nie odnosi się do mojej sytuacji. Nie mam żadnych niespłaconych należności, przedmiot był kupiony na allegro, a zapłata wykonana za pomocą allegro. W czym może być problem? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Ratial Może punkt 6 ?

Allegro Protect nie obejmuje sytuacji, gdy:

  1. Umowa została zawarta i zrealizowana na zasadach innych niż określono w Regulaminie Allegro.

  2. Konto Kupującego zostało zawieszone na podstawie artykułu 8.4, podpunkt d) lub nie uregulował wszystkich należności wobec Spółki.

  3. Kupujący działał z intencją nabycia Towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem.

  4. Kupujący nie podał poprawnych danych kontaktowych.

  5. Kupujący otrzymał inne środki rekompensujące stratę związaną z nabyciem Towaru, który był przedmiotem zgłoszenia.

  6. Oferta nie była zgodna z Regulaminem Allegro, w szczególności Towar nie był dopuszczony do obrotu na Allegro z uwagi na wykaz towarów zakazanych i dopuszczonych warunkowo, wskazanych w Regulaminie Allegro.

  7. Towar został przekazany osobiście bądź za pośrednictwem osoby niebędącej operatorem pocztowym i dokonano zapłaty za Towar w miejscu jego odbioru.

  8. Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika, chyba że wysyłka tego Towaru nastąpiła w ramach Usługi Allegro Smart! na zasadach wskazanych w Załączniku nr 12 do Regulaminu.

________
Κώστας
oznacz moderatorów