Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający wyslal kompletnie inny towar po czym usunal konto. Po założeniu dyskusji był brak odzewu z jego strony. Otrzymałam wiadomosc od allegro o treści: Zwrócimy Pani pieniądze z Allegro Protect (POK). Wniosek jest już dostępny. Wystarczy, że wypełni Pani formularz pod linkiem: https://allegro.pl/allegro-protect/index
Jednak gdy wchodzę w link dostaję komunikat że moje konto nie spełnia wszystkich warunków.
Dlaczego nie mogę uzyskać rekompensty?
Zadłużenie np! oraz
Żadne z tych punktów nie odnosi się do mojej sytuacji.
Żadne z tych punktów nie odnosi się do mojej sytuacji. Nie mam żadnych niespłaconych należności, przedmiot był kupiony na allegro, a zapłata wykonana za pomocą allegro. W czym może być problem?
@Ratial Może punkt 6 ?
Allegro Protect nie obejmuje sytuacji, gdy:
Umowa została zawarta i zrealizowana na zasadach innych niż określono w Regulaminie Allegro.
Konto Kupującego zostało zawieszone na podstawie artykułu 8.4, podpunkt d) lub nie uregulował wszystkich należności wobec Spółki.
Kupujący działał z intencją nabycia Towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem.
Kupujący nie podał poprawnych danych kontaktowych.
Kupujący otrzymał inne środki rekompensujące stratę związaną z nabyciem Towaru, który był przedmiotem zgłoszenia.
Oferta nie była zgodna z Regulaminem Allegro, w szczególności Towar nie był dopuszczony do obrotu na Allegro z uwagi na wykaz towarów zakazanych i dopuszczonych warunkowo, wskazanych w Regulaminie Allegro.
Towar został przekazany osobiście bądź za pośrednictwem osoby niebędącej operatorem pocztowym i dokonano zapłaty za Towar w miejscu jego odbioru.
Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika, chyba że wysyłka tego Towaru nastąpiła w ramach Usługi Allegro Smart! na zasadach wskazanych w Załączniku nr 12 do Regulaminu.