Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dokonałam zakupu nożyczek do strzyżenia psów, opłaciłam i nie otrzymałam towaru. Chciałam napisać reklamacje do sprzedającego, ale widzę że zawiesił konto, co mam zrobić w zaistniałej sytuacji, nie mam żadnych jego danych, nie potwierdził też przyjęcia mojego zamówienia, ale kasy nie odesłał😟
@Client:77239930 Rozpocznij proszę tutaj dyskusję z tym sprzedającym, który będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.
@Client:77239930 A ja tylko dodam, że w przypadku np. braku odpowiedzi (nie wiem, czy to sprzedawca zawiesił swoje konto, czy Allegro mu w tym pomogło - a Ola nie napisała) możesz skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.
dziękuję za podpowiedź🙂