Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od kilku lat korzystam z Allegro i pierwszy raz przydarzył mi się tak duży kłopot ze sprzedającym. Zamówiłam listwę chromowaną do auta, sprzedający szybko ją nadał praktycznie w ten sam dzień. (21 października). Kiedy odebrałam paczkę dnia następnego okazało się, że jest to listwa ale nie chromowana. Otworzyłam dyskusje ze sprzedającym i dogadaliśmy się, że ja odeśle paczkę darmowym zwrotem a on, kiedy przyjdzie wyślę prawidłową. Także paczka została przez sprzedającego odebrana a kontaktu brak. Kiedy poprosiłam o pomoc Allegro, sprzedający zaczął obiecywać wysyłkę paczki i tak mijały kolejne dni. Znowu poprosiłam o pomoc Allegro więc sprzedający wprowadził numer przesyłki InPost i tak od 3 listopada numer przesyłki sobie wisi a nie zostaje ona wysłana. Allegro kontaktuje się ze sprzedawcą ja również, sprzedawca codziennie pisze ze „jutro paczuszka będzie na miejscu” i tak w kółko. Ktoś coś doradzi?
@Client:43938372 odstąp od umowy i poproś o zwrot całej kasy jaką wpłaciłeś i kup gdzie indziej 🙂
Wystarczy napisać odstąpienie od umowy w dyskusji? Bo czas na odstąpienie od umowy przez opcje Allegro już niestety minął. 😐
@Client:43938372 reklamowałeś a sprzedawca nie wywiązał się z obowiązku 14 dni na rozpatrzenie reklamacji powołaj się na niedogodność i długi czas oczekiwania 🙂
@Client:43938372 Skoro Dyskusja nie pomaga i sprzedawca się z Tobą bawi, wypełnij prosty wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Zobaczysz, jak szybko sprzedawca zareaguje, przeprosi, odda pieniądze albo wyśle listwę 🙂 https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia On wie, że grozi to blokadą konta.
Dzięki wielkie za pomoc! Pozdrawiam 😃