Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałem zakupione produkty sprzedającemu. Chwilkę trwało, żeby skłonił się zwrócić pieniądze, ale rozpoczęta dyskusja pomogła odrazu. Pieniądze zostały mi odesłane na konto, do którego jest przypisana karta, jaką płaciłem. Dostałem meila o zwrocie środków jednak do dziś nie mam ich na koncie. Zwrot został zrobiony 10 lipca, a więc już 9 dni temu. Co zrobić w takiej sytuacji?
Masz pewność że została zwrócona to zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@anna_na75 Sprawdź dokładnie rachunek przypisany do karty. Taki zwrot powinien trwać 3 dni robocze, o ile był mail od Allegro w tej sprawie. Sprawdź inne rachunki bankowe, bo może płaciłeś inną kartą. Jeżeli pieniędzy nigdzie nie masz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@anna_na75 to zależy jaką kartą placiłaś, jeśli jedną z tych finchetowych Ala curved revolut itp. to taki zwrot może trwać dłużej niż tydzień
Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.