anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający zwrócił pieniądze, ale na konto nie wpadłi, zeszło już więcej niż 7dni. Co mam robić?

Client:71610396
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:71610396 najlepiej podaj numer zamówienia.

Czy dobrze sprawdzałeś kont,a z którego dokonywałeś zapłaty za przedmiot?

oznacz moderatorów

Client:71610396
#7 Wielbiciel#

fb1e5a85-2ea7-11ed-8961-e77b5445e5df

Oczywiście, codziennie sprawdzałem!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71610396 dziękuję za numer zamówienia! W naszym systemie zwrot tej wpłaty zaksięgował się poprawnie 28 września. Poprosiłam o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł skonsultować to ze swoim bankiem. Poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:71610396
#7 Wielbiciel#

Dobrze, poczekam. Bo sprzedający wysyław do mnie podtwerdzenie, niestety nie mogę ją otworzyć!

oznacz moderatorów