Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Super sprzedawca spóźnił się z wysłaniem towaru. Po kontakcie podał nowy termin wysłania z którego się nie wywiązał. Wysłałem wiadomość że rezygnuję i kliknąłem na pomoc allegro.
W tym momencie rozpoczęły się cuda:
1. Allegro informuje że sprzedawca nadał numer przesyłki
2. Allegro informuje że sprzedawca zwrócił pieniędzy (i to jest prawda)
3. Allegro informuje że przesyłka wyrusza w drogę.
4. Pytam w dyskusji - o co chodzi, co się dzieje?
5. Allegro pisze - dobra wiadomość, przesyłka będzie doręczona.
W tym momencie to już wygląda jak kpina: sprzedawca zwrócił kasę i wysłał towar, a allegro nie ma problemu z podawaniem konfliktujacych wiadomości. To co ja pisze jest w dyskusji olewane. Wtf?
@konto zamknięte mój błąd, mentalnie byłem przygotowany do tradycyjnego 'Mam uwagi do przesyłki', która w przypadku Multiskrytk po prostu się nie pojawiła. Zadzwoniłem w dobrej wierze na infolinię Inposta i zrobiłem co mi kazali. Mam nauczkę na przyszłość. Mimo tego że często kupowałem z Allegro w tym roku nie zdążyło mi się jeszcze zwracać towaru. Z drugiej strony kod zwrotu chyba nie gwarantuje że zwracający na pewno paczkę do paczkomatu wsadzi.
@unbel1ever84 przesyłka ze statusem "odebrana", a leżąca w paczkomacie staje się kusząca😁, ale miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie gładko🙂
Kod zwrotu jest po to żeby otworzyć skrytkę, więc InPost wie czy była otwierana czy nie.Jeżeli otwiera się z towarem albo otworzy i towaru nie włoży to raczej jest do sprawdzenia(oczywiście jak komuś na tym zależy). Bywa różnie, okazja czyni złodzieja(powiedzenie).
@LEW433 tu nie było kodu zwrotu, klient wyjął z multiskrytki przesyłki, ale jedną zostawił do zwrotu i ona ma status "odebrana".
@konto zamknięte @LEW433 Multiskrytka wygląda na niedopracowany produkt. W przypadku pojedyńczej przesyłki da się zgłosić uwagę i odesłać z powrotem do nadawcy. W przypadku Multiskrytki specjalnie szukałem tej opcji i mnie w aplikacji nie wyskoczyła. Sam system zwrotów w paczkomatach może stwarzać pokusę do oszukania. Jeżeli nie ma ani nagrania wideo, ani sprawdzenia wagi wkładanej paczki w jaki sposób można być pewnym że klient postąpił uczciwie? Generalnie podoba mi się system paczkomatów, dla 99% przypadków działa tak jak trzeba. Domyślam się że 1% to akceptowalne ryzyko.
@unbel1ever84 Zawsze są jakieś możliwości oszustwa, przy paczkomatach są kamery,(nie wiem czy wszystkich).