Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem reklamacje, sprzedający dał odpowiedz po 24 dniach zamiast po 14. Co mogę zrobić aby odzyskać pieniądze?
@mobil_85 sprzedawca nie ! MA ! rozpartrzyć reklamację w ciągu 14 dni tylko ma odpowiedzieć , jeśli w 14 dniach się nie odzywał to twoje roszczenie zostaje uznane z góry i sprzedawca ma obowiązek spełnić Twoje żądanie .
Nie słuchaj "ruskich", Ma rozpatrzyć w ciągu 14dni od daty złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, nie odpisać! otwórz dyskusję i napisz że wg prawa reklamacja jest uznana.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nie można się uchylić od odpowiedzi na reklamację w powyższym 14-dniowym terminie ze względu na np. oczekiwanie na informację od rzeczoznawcy, czy też producenta danego towaru, co do istnienia wady. Ustawa nie przewiduje takich wyjątków i sprzedawca, który nie czuje się kompetentny do ustosunkowania się do konkretnej reklamacji, powinien raczej z automatu ją odrzucić i następnie poczekać na obiektywną opinię specjalisty. W razie pozytywnej opinii nie ma przeszkód aby taką reklamację następnie uznać, a w razie negatywnej opinii sprzedawca ma drogę wolną do wykazywania braku niezgodności przed sądem.
Częstym błędem jest wysyłanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji listownie w ostatnich dniach 14-dniowego terminu – należy pamiętać, że znaczenie ma tutaj data poinformowania klienta, a nie data nadania przesyłki listowej na poczcie.