Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowalam zakup towaru miesiąc temu. Kontaktowalam się że sprzedającym o zwrot kosztów. Sprzedający twierdzi że zwrócił koszty na allegro płatności a ja niestety nigdzie nie widzę tego zwrotu ani też żadnej informacji jakoby taki zwrot miał miejsce. Gdzie powinnam szukać? Być może że nie wiem poprostu w którą zakładkę powinnam wejść. Proszę o odpowiedz
Sprawdzaj na rachunku bankowym, rachunku karty lub tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeśli zwrotu nigdzie nie ma i nie otrzymałaś maila od Allegro z informacją, że sprzedawca zwrócił wpłatę, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa , domagaj się w niej zwrotu wpłaty i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
U nas też kilku klientów miało problem z lokalizacją płatnośći, okazało się , że " ukryła się" w zakładce allegro finanse .