Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po odesłaniu zwrotu do sprzedającego po przez zwrot inpost sprzedający zgłosił brak jednego produktu w paczce. Po kontakcie telefonicznym oznajmił, że nie zostanie wypłacony zwrot z powodu braku jednego z dwóch produktów.
Paczkę ze zwrotem pakowałem osobiście i zostały wysłane dwa produkty.
Sprzedający powiadomił mnie ze to na mnie spoczywa dalsze rozwiązanie sprawy z przewoźnikiem (inpost) , czy to tak powinno wyglądać? Dodam ze karton nie został zniszczony
@Korek20 napisał(a):
oznajmił, że nie zostanie wypłacony zwrot z powodu braku jednego z dwóch produktów.
Czy za ten drugi produkt, którego odbiór potwierdził, oddał Ci pieniądze?
@jabollus sprzedawca odpowiada za przesyłkę jeśli zadeklarował odbiór zwrotu swoim transportem ,wówczas on jest nadawcą i ma pełne prawo do roszczeń w stosunku do przewoźnika
Tak za jeden produkt pieniądze zostały oddane
@Korek20 spytaj się sprzedawcy czy zgłosił protokół ubytku ? poinformuj go że spakowałeś wszystko i musiało zaginąć w drodze, a że po nadaniu towar nie należy do Ciebie powinien zgłosić reklamację, po rozpatrzeniu przewoźnik odda kasę lub wagowo potwierdzi że nie spakowałeś jednego produktu 🙂
Na dziś poprawnie oddał Ci za jeden produkt bo tyle dostał 🙂
nie ustalaj nic telefonicznie, tylko piesmnie przez dyskusję.
poproś w dyskusji o pomoc allegro, niech Ci udowodni że nie spakowałes dwóch produktów.
w razie oporu opinia negatywna + zgłoszenie do protect
@misiaczekmr a co jeśli w paczce na prawdę nie było drugiego produktu?, sprzedający ma zostać bez produktu, bez kasy i z negatywem na koncie🤔
@misiaczekmr serio, niech kupujący udowodni że spakował dwa 😉 Sprzedawca otwiera paczkę widzi jeden produkt i za to oddaje 🙂 reszta to sprawa reklamacji u przewoźnika skoro miały być dwa 🙂