Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 20 kwietnia 2023 kupiłem drukarkę od firmy SFERIS.
Drukarka okazała się, nie zgodna z opisem (brakowało jej funkcji DUPLEX, oraz kabla USB do podłączenia z komputerem) Nie drukowała też na czarno na stronie testowej.
Postanowiłem odstąpić od umowy, wysłałem drukarkę w oryginalnym opakowaniu według instrukcji dołączonej przez producenta do zestawu. Zwrot został zgłoszony 26 kwietnia, paczka została wysłana 28 kwietnia. Firma SFERIS odebrała paczkę 4 maja. 15 maja Firma SFERIS napisała wiadomość:
SFERIS 15 maja 2023 09:56
Niestety ale nie mogę zaufać firmie SFERIS która odebrała paczkę bez żadnych zastrzeżeń, nie spisała protokołu z kurierem. Nie zgłosiła także w ciągu 7 dni że towar został uszkodzony, wewnątrz nie uszkodzonego oryginalnego opakowania. To jest złodziejstwo i kombinatorstwo.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji.
Za zwrot odpowiada kupujący a sprzedawca wcale nie musi sporządzać protokołu czy składać reklamacji bo może zgodnie z ustawą obniżyć wartość towaru i to sprzedawca właśnie uczynił ale coś oddać musi nawet 1pln i musi ci uzasadnienie na piśmie wydać skąd taka obniżka wynika. Co do twojego zarzutu pt niezgodna z opisem bo nie miała jakiejś tam funkcji czy noe drukowała na czarno trzeba było od razu reklamację złożyć a nie robić zwrot w tym momencie to to samo tobie można by zarzucić odebrałeś towar bez zastrzeżeń, a co jak to drukowanie wynikało z uszkodzenia w transporcie tej drukarki na etapie wysyłki do ciebie? Niestety nie pomyślałeś nie wiem czy zrobiłeś sobie zdjęcia / zebrałeś prewencyjnie materiał dowodowy na swoją korzyść. Sferis małą firmą nie jest duży sprzedawca ma środki do powalczenia z tobą i allegro traktuje go preferencyjnie bo dużo płaci nawet za negatyw możesz dostać wezwanie do usunięcia tegoż inaczej sprawa trafi do sądu gdzie firma będzie się starała wykazać że w odwecie za swój błąd napisałeś szkalującą ich opinię
Czyli sprzedawca może, wysłać zdjęcia nie mojej paczki po 2 tygodniach od odebrania, nie dając wcześniej znać o uchybieniach "przecież może spreparować dowody" - obstawiam ze zwrotów mają dużo i mogą zrobić zdjęcie innej przesyłki. Obciążyć mnie 100% wartości? Przecież to jest złodziejstwo, paczka została wysłana według zaleceń producenta w oryginalnym opakowaniu. Co obchodzi mnie że firma SFERIS jest dużą firmą? Tzn. że może okradać ludzi?
ciebie nic ale duża korpo ci z zadu zrobi kebab poprzez kancelarię prawniczą za działania odwetowe
mają dużo zwrotów to nie sprawdza ci paczki na drugi dzień
jak pisałem 100% wartości nie muszą uzasadnić i zwrócić cokolwiek
nie została wysłana według zaleceń bo odpakowałeś kartridże z tonerem i odesłałeś nie zabezpieczając ich to wylały
Nie miała funkcji, druku dwustronnego który był w opisie aukcji, nie posiadała kabla do podłączenia - nie drukowała na czarno (wydruk strony testowej) - nie spełniała moich oczekiwań.
@Socz3k Z ciekawości pokaż link do oferty tej drukarki jeśli to nie tajemnica.
Co do kabla to mało która drukarka posiada przewody w zestawie (poza zasilającym).
Niestety ale popełniłeś podstawowy błąd - jeśli drukarka nie chciała wydrukować strony testowej mogło to świadczyć o wadzie - należało złożyć reklamację a nie odstępować od umowy.
@Socz3k jeśli kupiony przedmiot był niezgodny z opisem to powinieneś złożyć reklamację, nie odstępować od umowy. Widzę, że prowadzisz już dyskusję ze sprzedającym, w tej sprawie, w której uczestniczymy, więc poczekajmy na nagranie od sprzedającego, w razie czego, poproś o pomoc pracownika Allegro w dyskusji.