Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie - mimo otrzymania informacji o tym, że Sprzedawca dokonał zwrotu poprzez Pay-U, dalej nie mam pieniędzy. Co zrobić?
Poczekać.
Ten miesiąc, który już czekam, czy jeszcze dłużej? Kontaktowałem się ze Sprzedającym, który potwierdził, że dokonał przelewu.
@red85 Miesiąc? Otrzymałeś od Allegro maila z informacją o zwrocie środków? Jeśli nie, to sprzedawca nie zwrócił. Otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu wpłaty. Pomoże Ci tam pracownik Allegro. Po otwarciu sporu sprzedawca szybko pieniądze odda.
1. Otrzymałem maila od Allegro, że Sprzedawca zwrócił pieniądze za pomocą Przelewów 24.
2. Mimo to przelew nie przyszedł.
3. Sprzedawca przekazał mi dziś screena ze swojego profilu na Allegro potwierdzającego dokonanie przelewu.
Wniosek - pieniądze gdzieś "utknęły". Tylko jak sprawdzić gdzie?
@red85 Sprawdź wszystkie swoje konta bankowe i zobacz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeśli nigdzie pieniędzy nie masz, złóż reklamację Allegro na czacie lub przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Na czacie będzie szybciej.
Taki zwrot powinien trwać około 3 dni robocze.
Dzięki!